וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אני רוצה לסיים יפה את סיפור האהבה שלי עם ארסנל"

מאמן התותחנים מוכן לגומלין מול אתלטיקו מדריד (ה', 22:05, ערוץ 14 וספ' 1): "אני נרגש מאוד לקראת המשחק". סימאונה המורחק: "סומך על בורגוס". דאבור וחבריו ינסו לחזור מול מארסיי

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
יצליח להיפרד מארסנל עם תואר אירופי? ונגר/GettyImages

אחרי תום חצי גמר ליגת האלופות יתקיימו מחר (חמישי) גם שני משחקי הגומלין בחצי גמר הליגה האירופית. במפגש המסקרן יותר תארח אתלטיקו מדריד את ארסנל אחרי ה-1:1 בלונדון, זלצבורג ומונס דאבור יארחו את מארסיי בתקווה לחולל עוד קאמבק גדול כמו נגד לאציו ולחזור מ-2:0.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל מאוכזב. רויטרס
יצליחו לנצח במדריד? אוזיל/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ארסנל (ערוץ 14, ספורט 1)

התותחנים היו עדיפים בהרבה במשחק הראשון אחרי שאתלטיקו מדריד נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה העשירית אחרי ששימה ורסאליקו ספג צהוב שני. למרות זאת עקיצה אחת של אנטואן גריזמן קבעה 1:1, תוצאה טובה מאוד לקולצ'ונרוס. ארסנל יודעת שהסיכוי היחיד שלה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה הוא דרך זכייה בליגה האירופית כשמעבר לכך במועדון רוצים להיפרד מארסן ונגר עם זכייה בתואר האירופי הראשון והאחרון שלו ב-22 שנה בצפון לונדון, אבל ברור לכולם שזו תהיה משימה קשה מול קבוצה איכותית כמו אתלטיקו מדריד. ארסנל הפסידה 2:1 למנצ'סטר יונייטד ביום ראשון האחרון, אבל שיחקה בהרכב משני מאוד והפעם מסוט אוזיל, ג'ק ווילשר ואחרים אמורים לשוב ל-11.

ארסן ונגר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני לא יודע מה אעשה בעונה הבאה. כרגע, אני רק רוצה לסיים את העבודה שלי בצורה טובה. אני מאמין שאדם צריך לעשות את הטוב ביותר שהוא יכול לעשות כל עוד הוא נמצא במקום מסוים, עם כל המחויבות והאנרגיה שלו. ביום מן הימים ארצה לדעת שעבדתי עם כל האנרגיה עד היום האחרון. ארצה להסתכל לאחור ולחשוב שסיימתי יפה את סיפור האהבה הזה". לקראת המשחק עצמו הוא אמר: "כמובן שאני נרגש לקראת המשחק. בכדורגל כל משחק מפתיע אותך ובגלל זה מדובר בחוויה חדשה. אתה אף פעם לא יודע למה לצפות".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה, שהורחק במהלך המשחק הראשון ולא יעמוד על הקווים, אמר: "כמו שאנחנו רואים באירופה העונה, אף תוצאה לא נותנת לך ביטחון לפני הגומלין. אנחנו מקווים שהקבוצה תהיה מוכנה לאתגר. אני בסדר עם זה שחרמן בורגוס יעמוד על הקווים מחר. אנחנו מכירים אחד את השני מגיל צעיר ומבינים אחד את השני בעזרת מחווה אחת הכי קטנה. הוא מוכן להוביל את השחקנים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מונס דאבור עם שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
יצליחו לעשות עוד קאמבק? דאבור וחבריו באימון/רויטרס

זלצבורג - מארסיי (ספורט 2)

מונס דאבור וחבריו ספגו הפסד חוץ עם 2:0 בצרפת ולא הצליחו אפילו להשיג שער שיהפוך את החיים שלהם לקלים יותר בגומלין. עם זאת, צריך לזכור שזלצבורג הצליחה לחזור ברבע הגמר ולעבור את לאציו למרות שהפסידה 4:2 במשחק הראשון ואף פיגרה 1:0 בגומלין. מנגד, מארסיי רוצה לעלות לגמר אירופי ראשון אחרי 14 שנה, אז הפסידה בגמר גביע אופ"א (שלימים הפך כמובן לליגה האירופית) 2:0 לוולנסיה משערים של ויסנטה ומיסטה.

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. רויטרס
דאבור באימון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully