וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין קפארוס יאמן את סביליה בחינם: "אין צורך שהמועדון ישלם"

המאמן שהחליף את וינצ'נזו מונטלה המפוטר סיפר ל"אונדה סרו" שלא יקבל משכורת: "החוזה הוא לחודש אחד בלבד ואין הוצאות נסיעה". הנשיא חוסה קסטרו: "הוא לא רצה כסף, רק לעזור לנו"

one

ביום שבת חואקין קפארוס מונה למאמן סביליה במקומו של וינצ'נזו מונטלה המפוטר. המאמן בן ה-62 חזר לקנדציה שנייה במועדון אחרי שאימן אותו בין השנים 2000 ל-2005. סביליה הודיעה שקפארוס ימונה למאמן עד תום העונה, אך היום (שלישי) דיווח חדש ב"אונדה סרו" מגלה שהמאמן לא יקבל משכורת על המשרה על פי בקשתו.

"בכנות, חשבתי שאין צורך למועדון לשלם לי", אמר קפארוס ל"אונדה סרו", והוסיף: "החוזה שלי הוא לחודש אחד בלבד, עד תום העונה. כל המשחקים שנותרו לנו ישוחקו בסביליה, אז אין הוצאות נסיעה". נשיא סביליה, חוסה קסטרו, אישר את העניין ואמר: "דיברנו איתו על משכורת, כמובן, אבל חואקין לא רצה כסף. הוא פשוט רצה לעזור למועדון. הוא סביליסטה בנשמה והוא יעזור לנו עד הקיץ בחינם. אנחנו מעריכים את זה מאוד".

סביליה נמצאת במקום השמיני בליגה הספרדית עם 48 נקודות, מרחק נקודה מחטאפה, שנמצאת במקום השביעי המוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. הקבוצה לא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והניצחון האחרון שהיא השיגה היה ה-1:2 הגדול על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד בשמינית גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא:

ריאל בטיס הבטיחה כרטיס לליגה האירופית עם ניצחון 1:2 על מלאגה
אפילו ריאל מדריד בירכה: צפו בתמונות ממצעד הדאבל של ברצלונה
ברצלונה בעננים, אינייסטה: "רוצה שהתחושה הזו תישאר לנצח"

חואקין קפארוס מאמן נוישאטל קסאמקס. רויטרס
"סביליסיטה בנשמה". חואקין קפארוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully