וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס הבטיחה כרטיס לליגה האירופית עם ניצחון 1:2 על מלאגה

הירוקים פתחו פער של 11 נקודות מהיריבה המושבעת סביליה שנמצאת במקום השמיני ויחזרו לאירופה אחרי חמש שנים. ריזה דורמיסי (24) ופביאן רואיס (73) מחקו שער של יוסף אן-נסירי (20)

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של בטיס

בטיס שמה הערב (שני) חותמת על עונה נהדרת שלה בלה ליג, כשהבטיחה את חזרתה לליגה האירופית אחרי חמש שנים. המדורגת חמישית גברה בבית 1:2 על נועלת הטבלה מלאגה, במשחק שחתם את המחזור ה-35 בליגה הספרדית, ובכך פתחה פער בלתי מחיק של 11 נקודות מהיריבה העירונית סביליה, שנמצאת כרגע במקום השמיני ממנו לא מגיעים למפעלי אופ"א.

שחקני בטיס חוגגים. GettyImages
לוס בטיקוס חוזרים לאירופה/GettyImages

בהיעדרם של אנטוניו אדאן ודני חימנס הפצועים, השוער השלישי פדרו לופס ערך הופעת בכורה בהרכב ואיתו הרצף של בטיס נקטע. אחרי 583 דקות בהן לא ספגה שער, המארחת נכנעה לטיל של יוסף אן-נסירי המרוקני במתפרצת בדקה ה-20, אלא שבחלוף ארבע דקות ריזה דורמיסי ניצל טעות מביכה של הקפטן רוברטו רוסאלס ברחבה והשווה.

את המהפך שלה השלימה בטיס בדקה ה-73, עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה של פביאן רואיס, קשר נבחרת ספרד הצעירה שחגג את שערו השלישי העונה בלה ליגה. הירוקים עם ניצחון בית רביעי ברציפות וגם ניצחון רביעי רצוף במפגשים עם מלאגה, שירדה מזמן לליגה השנייה, ובנוסף הגיעו ל-59 נקודות - הכי הרבה שלהם בליגה של 20 קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully