וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בעננים, אינייסטה: "רוצה שהתחושה הזו תישאר לנצח"

הקטלאנים השלימו אליפות שביעית בעשר שנים, מסי מוליך את המירוץ לנעל הזהב. כל המספרים, הסרטונים והתגובות, כולל ההיעלבות של דאולופאו והפרידה של הפרעוש מאינייסטה: "חבל מאוד שלא השגנו לו טרבל"

one

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה והערב (ראשון) קיבל את החותמת הרשמית - ברצלונה אלופת ספרד לעונת 2018/19. הקטלאנים ניצחו 2:4 את דפורטיבו לה קורוניה, בזכות שלושער נפלא ואופייני של ליאונל מסי, והשלימה זכייה מספר 25 בתואר ודאבל שמיני בתולדותיה. המטרה היחידה שנותרה העונה: לסיים את העונה כולה ללא הפסד בליגה, ולהפוך לאלופה הבלתי מנוצחת הראשונה אי פעם בלה ליגה. אנדרס אינייסטה, שהודיע במהלך סוף השבוע באופן רשמי על עזיבתו בסיום העונה, חווה ערב מרגש במיוחד בסיומו חגג עם חבריו את האליפות התשיעית שלו בקריירה.

עוד בנושא

ברצלונה זכתה באליפות ספרד עם ניצחון 2:4 על דפורטיבו לה קורוניה
איטליה: נאפולי הפסידה 3:0 לפיורנטינה, הפער בצמרת: ארבע נקודות
אנגליה: 1:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד בבית על ארסנל, סיטי הביסה

ליאונל מסי עם שחקני ברצלונה חוגגים אליפות. רויטרס
מסי חוגג עם החברים בסיום/רויטרס

המספרים

* ברצלונה זכתה באליפות ה-25 בתולדותיה, רק לריאל מדריד (33) יש יותר ממנה בספרד.

* קבוצות עם דאבלים (אליפות וגביע) בספרד: ברצלונה 8, בילבאו 5, ריאל מדריד 4, אתלטיקו 1. חמש הפעמים האחרונות שקבוצה בספרד לקחה דאבל הייתה ברצלונה: 1998, 2009, 2015, 2016 ו-2018.

* זו אליפות שביעית לברצלונה בעשר השנים האחרונות.

* מאז תחילת המילניום, השליטה של הקטלאנים בלה ליגה כמעט בלתי מעורערת (תשע אליפויות, ריאל זכתה באותה תקופה בשש). מסי היה שותף לזכייה בכל תשע הצלחות, ובסך הכול זכה כבר ב-32 תארים בברצלונה.

* ליאונל מסי הפך לשחקן הראשון אי פעם שחוצה את רף 30 שערי הליגה בספרד בשבע עונות שונות.

* אחרי השלושער הערב, למסי יש כבר 13 שערים בריאזור - האצטדיון האהוב עליו בליגה. בשנה הבאה הוא לא יתארח שם, שכן לה קורוניה ירדה ללליגת המשנה.

* מסי כבש את השלושער ה-41 שלו בברצלונה, ויש לו במדיה 638 שערים ב-811 הופעות בכל המסגרות.

* במסגרת הליגה, זה היה השלושער ה-30 של הפרעוש, ובכך הצטרף לכריסטיאנו רונאלדו (34) כיחידים עם 30 לפחות בתולדות הלה ליגה.

* מסי עלה למקום הראשון במירוץ לנעל הזהב - מלך שערי הליגות באירופה. הוא העלה את מאזנו ל-32 שערים, בעוד למוחמד סלאח 31 ולצ'ירו אימובילה 29.

* לואיס סוארס הוא הראשון אי פעם שבישל שלושה שערים במשחק אחד למסי. שיתוף פעולה מושלם.

* לראשונה מאז 1997/98 (בדיוק 20 שנה) אלופת ספרד נקבעת ארבעה מחזורים לסיום העונה. גם אז זו הייתה ברצלונה, כשעל הקווים עמד לואיס ואן חאל.

* הקבוצה היחידה אותה לא ניצחה העונה בארסה בליגה היא סלטה ויגו, שסחטה ממנה 2:2 בשני המפגשים.

* אחרי שלוש אליפויות יוון, ארנסטו ואלוורדה חגג אליפות ראשונה בספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עריכת וידאו: מתן חדד

צפו בשחקני ברצלונה חוגגים את התואר

ברצלונה מכריזה: זה עשור היסטורי

"בסגנון ברצלונה - אלופים"

עוד חגיגות על הדשא

גם הליגה מברכת

המספרים מראים: אימפריה

גיבורי העל של ברצלונה

המשחק המושלם של מסי

מעל כולם - גלדיאטור

פירוט 32 התארים של הפרעוש

הלך הילד, נשאר הפלא

התגובות

ארנסטו ואלוורדה סיכם: "רדפנו אחרי התואר כל העונה, השגנו הפרש טוב ואין ספק שהיינו הקבוצה הטובה ביותר. הדבר הקשה הוא לזכות ביותר מתואר אחד, צריך לטעון את עצמך מחדש. ההדחה מהאלופות היתה בלתי צפויה, זה היה קשה מאוד".

אנדרס אינייסטה התייחס לכך שנפרד עם דאבל: "זה מרגיש נהדר, אני רוצה שהתחושה הזאת תישאר לנצח, אבל כל הדברים צריכים להסתיים מתישהו. האליפות הזו הגיעה לנו". הקוסם הקטן סיפק מילות פרידה ואמר: "לכל אורך הדרך ניסיתי להיות ספורטאי טוב ואדם טוב, חוויתי מצבים ייחודיים עם אנשים ייחודיים. אני עדיין לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה".

ליאונל מסי הוסיף: "אני שמח מאוד לזכות באליפות, לא פשוט לזכות בלה ליגה. צריך להעריך את זהו, ליהנות ולחגוג את זה. הצלחנו להתגבר על הרגעים הקשים. היינו עדיפים בהרבה על היריבות שלנו, לא הפסדנו אף משחק בליגה או בגביע, ולצערנו הודחנו מליגת האלופות. מגיע לנו הרבה קרדיט. חבל מאוד שאנדרס עוזב. מסצ'ראנו עזב, צ'אבי עזב, שניהם היו סמלים, ועכשיו תורו של אינייסטה לעזוב. מגיע לו לעזוב ככה. יש לי חרטות שלא זכינו בטרבל בשבילו, אבל הוא עוזב בצורה מרשימה. נאחל לו את הטוב ביותר".

סרחיו בוסקטס: "כולנו יודעים שכל אליפות שמושגת היא קשה יותר, ולזכות בשבע מעשר האחרונות זה מטורף, במיוחד בהתחשב בכך שהבטחנו את התואר ארבעה מחזורים לסיום העונה. עשינו עונה כמעט מושלמת בליגה. הפרידה של אינייסטה עצובה מאוד, אנחנו מאבדים קפטן נהדר, שחקן נהדר ואדם נהדר. הוא הרוויח את הזכות להחליט מה לעשות וככה הוא רוצה, אנחנו חייבים לתמוך בו ובבחירה שלו".

והיה גם מי שהעיב על החגיגות. ברצלונה הדפיסה חולצת אליפות במהדורה מיוחדת עם שמותיהם של כל אחד מהשחקנים שנכללו בסגל, פרט לשלושה שחקנים שעזבו בינואר: חבייר מסצ'ראנו, ארדה טוראן וג'רארד דאולופאו. האחרון צפה בחגיגות של ברצלונה והשתומם - מדוע שמי לא מתנוסס על גבי החולצה?

זמן קצר לאחר מכן, צייץ: "ברצלונה אלופה. זה הישג גם שלי, לא?"

דאולופאו נעלב

הנשיא ברתומאו מברך: קבוצה בלתי נשכחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully