וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד בבית על ארסנל, סיטי הביסה

ארסן ונגר הגיע בפעם האחרונה כמאמן התותחנים לאולד טראפורד וראה את פלאיני (91) מכריע. פוגבה (16) כבש ראשון, מחיטריאן (51) איזן מול האקסית. האלופה טיילה ל-1:4 קליל על ווסטהאם

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
פלאיני חוגג/רויטרס

המחזור ה-36 באנגליה נמשך היום (ראשון) עם 1:2 דרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ארסנל. עוד קודם לכן, האלופה הטרייה מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את ווסטהאם.

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 4:1

שבוע אחרי שהבטיחו את האליפות, התכולים חגגו עוד ניצחון קליל בזכות משחק מצוין של ראחים סטרלינג, שבישל לראשונה בקריירה שלו שלושה שערים במשחק בודד. האנגלי הכין ללירוי סאנה (13) ושניהם הפכו לראשונה בהיסטוריה של סיטי שמגיעים באותה עונה למאזן דו ספרתי הן בשערים והן בבישולים בפרמיירליג. פאבלו סבאלטה (27) דחק לשערו הוא מול האקסית (הראשון מאז ג'ונג'ו שלבי מול ליברפול, ב-2014, שכובש עצמי מול קבוצה לשעבר) ולפני ההפסקה ארון קרסוול (42) צימק בבעיטה חופשית. במחצית השנייה סטרלינג הכין גם לגבריאל ז'סוס (53) ופרננדיניו (64). הפטישים נותרו שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

שחקן ארסנל הנריך מחיטריאן. רויטרס
מחיטריאן לא חגג/רויטרס
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד חוגג ניצחון. רויטרס
מוריניו מאושר בסיום/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:1

ארסן ונגר המשיך את מסע הפרידה שלו והגיע בפעם האחרונה כמאמן ארסנל להתארח באולד טראפורד. הצרפתי ידע שהגומלין מול אתלטיקו מדריד ביום חמישי במסגרת חצי גמר הליגה האירופית הרבה יותר חשוב לתותחנים מאשר המפגש עם היריבה המרה, והעלה את ההרכב הצעיר ביותר מאז התבוסה הקשה ליונייטד 8:2 ב-2011 (בשני המקרים גיל השחקנים הממוצע - 24 שנים ו-67 ימים). זה אמנם לא הסתיים בהשפלה דומה, אבל ארסנל שוב יצאה בידיים ריקות אחרי שער דרמטי של מרואן פלאיני (91) המחליף וסופרת כבר שישה הפסדי חוץ רצופים מאז תחילת 2018. הפעם האחרונה שפתחה כך שנה אזרחית - ב-1925(!).

פול פוגבה (16) כבש שער קליל אחרי שכדור של אלכסיס סאנצ'ס הלך לעמוד, אבל הנריך מחיטריאן (51) כבש מול האקסית, והפך לראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש במדי ונגד השדים האדומים באותה עונה. בנוסף, הארמני הוא בסך הכול השלישי העונה שהצליח להכניע את דויד דה חאה בבעיטה מחוץ לרחבה. שער של מרכוס רשפורד נפסל בצדק בדקה ה-89, אבל שתי דקות לאחר מכן הגיע פלאיני ונגח פנימה. רומלו לוקאקו נפצע והוחלף, וז'וזה מוריניו יקווה שיעמוד לרשותו במשחק האחרון שנותר לו העונה בעל חשיבות האמיתית - גמר הגביע ב-19 במאי מול צ'לסי.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי ממשיכה לחגוג/רויטרס
מאמן ארסנל ארסן ונגר, מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
האם זה היה המפגש האחרון בין ונגר למוריניו?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully