וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הפסידה 3:0 לפיורנטינה, הפער בצמרת: ארבע נקודות

דווקא אחרי הניצחון במשחק העונה, הפרטנופי אפשרו ליובנטוס לברוח שוב בצמרת. סימאונה סחט אדום מקוליבאלי (6) וכבש שלושער נפלא (34, 62, 94). 0:1 חשוב ללאציו על טורינו

שחקני נאפולי מאוכזבים. רויטרס
הלכה האליפות? שחקני נאפולי מאוכזבים/רויטרס

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נמשך היום עם מספר משחקים מסקרנים כשבמוקד תבוסה מפתיעה של נאפולי, 3:0 לפיורנטינה, שהרחיקה אותה מאוד ממאבק האליפות. לפני כן מילאן ניצחה 1:2 את בולוניה אך לא הצליחה לעקוף את אטאלנטה שניצחה גם היא 1:3 את גנואה. בתחתית ספאל השיגה 1:3 יקר מפז בחוץ על ורונה ועלתה מעל הקו האדום. במשחק שנעל את היום, ניצחה לאציו 0:1 את טורינו.

* קייבו, שירדה היום אל מתחת לקו האדום וניצחה רק פעמיים מאז החלה שנת 2018, פיטרה את מאמנה רולאנדו מראן אחרי שלוש שנים וחצי. מי שמונה במקומו עד לסיום העונה את לורנצו ד'אנה, מאמן קבוצת הנוער של המועדון.

פיורנטינה - נאפולי 0:3

העיר נאפולי געשה לפני שבוע, כאשר הפרטנופי הצליחו לחזור למאבק האליפות עם ניצחון דרמטי על יובנטוס, אבל מהר מאוד הם הצליחו להרוס לעצמם. קאלידו קוליבאלי, שכבש את שער הניצחן במשחק העונה, הורחק כבר בדקה השמינית אחרי שהכשיל את ג'ובאני סימאונה בדרך לשער, ומאותו הרגע הבמה הייתה כולה של החלוץ המצוין (13 שערי ליגה העונה). בנו של מאמן אתלטיקו מדריד גלגל בין רגליו של פפה ריינה (34) אחרי שהגנת האורחים חלמה, הכפיל (62) אחרי כדור קרן והשלים שלושער נפלא (94) שסידר לוויולה ניצחון אחרי נקודה בשלושת המחזורים האחרונים. כעת, אחרי שיובנטוס הצליחה להשיג מהפך דרמטי ולנצח את אינטר אתמול, הפער בצמרת שוב עומד על ארבע נקודות. שלושה מחזורים לסיום, קשה להאמין שהבחורים של מאוריסיו סארי עוד מסוגלים לזכות בתואר.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם ג'ובאני סימאונה. רויטרס
סימאונה חוגג עם החברים/רויטרס

טורינו - לאציו 1:0

ניצחון חשוב מאוד לאורחת, שחלפה על פני היריבה המרה רומא, דילגה למקום השלישי ופתחה פער של ארבע נקודות מאינטר, שחולמת גם היא על כרטיס לליגת האלופות. לאחר שלואיס אלברטו החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-23, דאג הכוכב הגדול סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' להכריע עם נגיחה מקרוב בדקה ה-56.

בולוניה - מילאן 2:1

בעוד שבולוניה איבדה עניין בעונה הזו, מילאן נאבקת על הפירורים ומנסה לתפוס כרטיס לליגה האירופית בתום העונה. שחקניו של גאטוסו עשו אומנם את העבודה אך נשארו במקום השביעי בגלל ניצחונה של אטאלנטה על גנואה. הקאן צ'לחנוילו הקשר הטורקי כבש את הראשון בדקה ה-34 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה, בונבנטורה הכפיל לפני ההפסקה עם בעיטה מזווית קשה, כששער מצמק של דה מאיו (74) לא מנע הפסד מהמארחים.

ורונה - ספאל 3:1

ניצחון ענק מבחינתם של האורחים שעלו בזכותו מעל הקו האדום על חשבון קייבו שצנחה לשם אחרי התבוסה שלה לרומא אתמול. דווקא המארחת שמדורגת שנייה מהסוף פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון משער של מאתיה ואלוטי בדקה ה-13, אבל מוחמד פארס איזן בתוספת הזמן של המחצית עם שער עצמי ופליפה קבע מהפך (71) עם נגיחה מקרוב ועמוק בתוספת הזמן יסמים קורטיץ' קבע את תוצאת הסיום שכמעט בוודאות תוריד ליגה את ורונה שרחוקה כבר 7 נקודות מחוף מבטחים כשנותרו תשע נקודות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איגור טודור מאמן אודינזה. GettyImages
הצליח לעצור את רצף ההפסדים עם תיקו ממש לא מחמיא מול בנבנטו. איגור טודור/GettyImages

משחקים נוספים:

אטאלנטה - גנואה 1:3
לאטאלנטה: מוסא בארו (16), בריאן כריסטנטה (22), יוסיפ איליצ'יץ' (74). לגנואה: מיגל ולוסו (81)

בנבנטו - אודינזה 3:3
לבנבנטו: בניטו ויולה (23), מאסימו קודה (76), בקארי סאניה (90). לאודינזה: סילבן וידמר (13), קווין לזניה (78 ו-79).

סמפדוריה - קליארי 1:4
לסמפדוריה: דניס פראט (7), פאביו קואליארלה (26), דויד קוואנסקי (45), גסטון רמירס (87). לקליארי: לאונרדו פאבלוטי (49)

שחקן נאפולי קאלידו קוליבאלי, שחקן פיורנטינה ג'ובאני סימאונה. רויטרס
קוליבאלי מכשיל את סימאונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully