וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מאשרים: פרד רוטן סירב לטוונטה, יישאר במכבי חיפה

3.5.2018 / 8:33

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן הודיע להנהלה כי ההצעה אינה רלוונטית ובסוף השבוע בישר לאלאך שהוא נשאר. עוד מתברר: גם כרונינגן התעניינה, חיפה: "ידענו שיישאר". אלאך צפוי לפנות לטיבי אם ישוחרר

צילום מסך

ה"טלחרף" ההולנדי מדווח הבוקר (חמישי) כי מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, דחה את ההצעה מטוונטה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן הודיע לראשי המועדון כי ההצעה אינה רלוונטית ובשיחה עם מו אלאך בישר למנהל הטכני כי הוא נשאר בתפקידו.

בהולנד מעריכים כי רוטן ייעץ להנהלה בעניינים טכניים, אך לא מדובר במשרה שתצריך ממנו לשהות בהולנד. במכבי חיפה היה מי שאמר אתמול כי "אין מניעה של אף מאמן לייעץ למועדון אחר שלא במסגרת תפקיד רשמי. רוטן נמצא בקשר טוב עם ראשי טוונטה ואין סיבה שהקשר הזה לא יימשך". בדיווח נטען כי רוטן החליט שלא לסגור את הדלת במכבי חיפה כבר אחרי מספר חודשים, מה גם שהוא מרוצה מהחיים בישראל. עוד הוזכר בדיווח, כי רוטן חווה עונה קשה מאוד ומתקשר להתגבר על הפער שנוצר בתקופת גיא לוזון ורוב מאס, ולצד זה הקבוצה ניצלה מהשפלה - ירידה לליגת המשנה.

במכבי חיפה מודעים לכך שיש למאמן מספר הצעות בהולנד. כך למשל, לאחרונה עלתה מועמדותו לקבוצת כרונינגן. "הוא מבוקש שם מאוד, אבל ידענו שהוא מאוד אוהב את מכבי חיפה ורוצה להישאר כאן", הגיבו במועדון.

עוד בנושא:

רוטן לאלאך בסוף השבוע: נשאר במכבי חיפה
יעקב בוזגלו: "אם מכבי חיפה הייתה רוצה, כבר הייתה הצעה. אם לא נסתדר, נלך קדימה"
מכבי חיפה: סוכנו של ארנסט מאבוקה דרש הבהרות. הערכה: ישוחרר מהסגל
אריק בנאדו מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה: "שמח לחזור"

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. רוטן/יוסי ציפקיס

אחרי השיחה בסוף השבוע בין אלאך לרוטן, בה הבהיר המאמן כי הוא נשאר בקבוצה, השניים החלו בהכנות לעונה הבאה. אתמול פרסמנו כי מכבי חיפה שוקלת לצרף בלם ישראלי לסגל, כששמו של איתן טיבי הוזכר במידה ויעזוב את מכבי תל אביב. בנוסף, יצטרף מגן ימני ישראלי לקבוצה. סוכנו של ארנסט מאבוקה עזב את ישראל לאחר הדיונים עם ראשי מכבי חיפה. נראה כי הגנת מכבי חיפה תתבסס בעונה הבאה על שני זרים לפחות. בנוסף, אלאך מחפש קשר אחורי, קשר עושה משחק ושחקן כנף (ייתכן שרק אחד מבין השניים יצטרף, בהתאם להחלטה לגבי צירוף מגן שמאלי ועתידו של דוס סנטוס) וגם חלוץ.

שחקני חיפה לא התאמנו אתמול ורק היום הם ישובו לכפר גלים. עומר דמארי ממשיך להתאמן בשעות נפרדות משאר הקבוצה, יחד עם מאמן הכושר ערן שדו. דמארי מורשה להתאמן בכפר גלים ובמועדון הסבירו כי מדובר בחלק מתכנית השיקום שלו. יחד עם זאת, שחקנים העידו כי עומרי בן הרוש, שהיה פצוע לאחרונה, חזר לאימונים מבלי לסיים את השיקום אצל שדו. כך או כך, דמארי ממתין שהעונה תסתיים כדי לעזוב את הקבוצה.

השוער אוהד לויטה אמר לקראת המשחק נגד סכנין בשבת: "לא היינו מספיק יציבים וטובים העונה. אנחנו נחושים להמשיך לעבוד קשה, להשתפר ולהתקדם. זו החובה שלנו. עברנו לא מעט זעזועים העונה, אבל תמיד נשארנו ביחד גם ברגעים הקשים וזה מעודד לקראת ההמשך. בני סכנין יריבה טובה שכבר ניצחה אותנו העונה. במגרשה הביתי היא משוחררת ויהיה שם קשה מאוד. אם נבוא עם אנרגיות נכונות וניתן 100 אחוז יש לנו סיכוי טוב לנצח. אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח, זאת תמיד המטרה של מכבי חיפה. מאמינים שאם נסיים את העונה בצורה טובה, נפתח טוב גם בעונה הבאה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: סוכנו של ארנסט מאבוקה דרש הבהרות. הערכה: ישוחרר מהסגל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully