וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן הודיע לאלאך: "רוצה להישאר במכבי חיפה". עדיפות למגן ישראלי על מאבוקה

29.4.2018 / 7:08

לראשונה מאז התבטא בנוגע לעתידו, המאמן ההולנדי העביר מסר למנהל הטכני. לשחקנים אמר: "מרוצה מהמחצית השניה". מלול וקנדיל עדיין מועמדים להחליף את הקמרוני. תגובות קשות בעקבות הסרטון: "מקווים שהמשטרה תטפל בפורעים"

מו אלאך מנהל טכני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
זהות המאמן לא עומדת על הפרק. אלאך/יוסי ציפקיס

1. המסר של רוטן

"אני רוצה להישאר בעונה הבאה במכבי חיפה". זה המסר שהעביר פרד רוטן בסוף השבוע למנהל הטכני מו אלאך ולהנהלת הקבוצה, זאת לאחר שהצהיר כי ייפגש עם קברניטי המועדון כדי לקבל החלטה בנוגע לעתידו. הפגישה בין הצדדים בנוגע לעתידו של המאמן לא התקיימה לבסוף, אך גורמים במועדון אישרו אתמול (שבת) כי רוטן הבהיר את עמדתו בעניין. במהלך הימים הקרובים תתקיים הפגישה המדוברת בין אלאך לרוטן. היא תעסוק בעונה הבאה ובמועדון טוענים כי עתידו של המאמן ההולנדי לא יעלה על הפרק.

רוטן שינה את הטון כלפי השחקנים בשבועות האחרונים. הוא צעק עליהם בחלק מהאסיפות, כנראה כדי לשדר סמכותיות. במועדון טוענים כי הוא עשה זאת משום שלא רצה לאבד את חדר ההלבשה בשלב מוקדם. אתמול, לאחר המשחק, ההולנדי נכנס לחדר ההלבשה ובניגוד לציפיות של רובם, הוא דווקא החמיא להם. "אני רוצה לומר לכם שאני מרוצה ממה שראיתי במחצית השניה. כך אנחנו צריכים להמשיך במשחק הבא", הוא אמר.

"הופתענו מאוד, כי חשבנו שהוא כועס", אמר אחד השחקנים. "מצד שני, אין הרבה מה לומר עכשיו. כולם כאן מחכים שהעונה תיגמר".

עוד בנושא

הפסד 15 העונה: מכבי חיפה נכנעה 2:1 לעירוני קרית שמונה בבית
שלושה אוהדי מכבי חיפה נעצרו בגלל קטטה ביציע: "אירוע קשה לצפייה"
עמוס לוזון צעק לעבר שרון מימר: "לא תאמן פה יותר". המאמן עשוי לעזוב

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. יוסי ציפקיס
כבר החליט מה הוא רוצה. רוטן/יוסי ציפקיס

2. תגובות קשות לסרטון מהיציע

בסרטון שהופץ אתמול לאחר המשחק, נראים שלושה מאוהדי מכבי חיפה מכים אדם מבוגר, אוהד קרית שמונה. הסרטון הזה הפך לאירוע המרכזי עליו דיברו במועדון. המשטרה הודיעה הלילה כי המתפרעים שנעצרו, שלושה במספר, הם תושבי יפו בשנות ה-40 לחייהם. הבוקר הם יובאו לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרם.

"התביישנו מאוד בעקבות הסרטון הזה. זה לא משקף את רוב אוהדי מכבי חיפה", אמרו במועדון. אחד מעובדי המועדון הוסיף: "שלושה אנשים מכים אדם מבוגר, היה קשה מאוד לצפות בזה. כולם כאן מקווים שהמשטרה תטפל בפורעים. אירוע כזהף מרחיק אוהדים מהמגרשים".

אפרופו האוהדים, 8,211 עשו את דרכם אתמול לאיצטדיון בחיפה. "מעט? זה יותר ממה שמגיע לנו", סיכם אחד השחקנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי חיפה ארנסט מאבוקה. טל לוי
מגן ישראלי מועדף על פניו. מאבוקה על הספסל אמש/טל לוי

3. אלאך ממשיך בתוכניות לעונה הבאה

אחרי המסר של רוטן, במועדון מתכוונים להגביר הילוך בנוגע להכנות לעונה הבאה. חלק מהשחקנים אמרו כי לא ניתן להימנע ממהפכה של ממש בגזרת הזרים. במועדון רוצים מגן שמאלי משום שהם לא סבורים שרמי גרשון יכול לתפקד כמגן הראשון לאורך זמן. קאיו, שייבחן בזכוכית מגדלת עד סיום העונה, עשוי לפתוח במשחק הבא משום שבמועדון רוצים לקבל החלטה סופית לגביו במשחקים שנותרו. במועדון מכחישים את הדיווחים על החלטה להשאיר את ארנסט מאבוקה. המגן לא מרשים וייתכן שישוחרר ומגן שמאלי יצטרף במקומו. כפי שפרסמנו, דור מלול מבוקש במכבי חיפה וקריית שמונה ועשוי להגיע למועדון אם יקבל הצעה טובה יותר מזאת של יואב כץ.

בקבוצה ישנה אכזבה מעומרי בן הרוש. על אף שהמגן לא שותף לאחרונה, אלאך סבור כי רז מאיר צריך להישאר ובן הרוש עשוי לעזוב לקבוצה אחרת. קריית שמונה ומכבי נתניה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, אם כי החוזה הגבוה שלו, 180 אלף יורו, מהווה בעיה. המגן, יש לציין, לא מתכוון לוותר על החוזה שלו בקבוצה. סוכניו של קלאוס קיבלו אור ירוק לחפש לו קבוצה בעונה הבאה. בחיפה מקווים שלא יצטרכו לממן חלק משכרו, אך הוחלט כי החלוץ יעזוב בכל מקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully