וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אוהדי מכבי חיפה נעצרו בגלל קטטה ביציע: "אירוע קשה לצפייה"

28.4.2018 / 21:44

השלושה תועדו מכים אוהד של קרית שמונה לאחר ההפסד הביתי 2:1, מהמועדון נמסר: "מדובר באנשים שאינם מוכרים למועדון, ושאינם בעלי מנויים". רוטן: "הפתיחה לא התאימה לרמת הקבוצה"

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) עוד ציון דרך עצוב בעונה הגרועה שלה, הפעם עם הפסד בית 2:1 לעירוני קרית שמונה. הירוקים סופרים כבר 15 הפסדים העונה, והם רחוקים רק אחד מהשוואת שיא מועדון שלילי.

לאחר המשחק היום הופץ סרטון בו תועדה התקוטטות ביציע מכבי חיפה. שלושה אוהדים נעצרו בעקבות התקרית, בה נראים אוהדים מכים אוהד של קרית שמונה. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע אלימות קשה ביותר הקשה לצפייה. אנו קוראים למשטרת ישראל ולבית המשפט לטפל בהם בחומרה למען יראו ויראו. מדובר בשלושה אנשים שאינם מוכרים למועדון, ושאינם בעלי מנויים, נדרוש ממשטרת ישראל את פרטיהם. אנו קוראים לסבלנות ביציעים, מגנים את האירוע ונעקוב אחר העמדתם לדין ומיצוי העונש".

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה 1:2
הפועל עכו ניצחה את מכבי פתח תקוה ועדיין לא ירדה

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. טל לוי
לסיים בטעם טוב. חיים סילבס/טל לוי

מאמן הירוקים, פרד רוטן, סיכם: "פתיחת המשחק לא התאימה לרמה של הקבוצה. אני חייב להגיד שהגבנו טוב במחצית השנייה. זה היה דומה לשני המשחקים הקודמים, חוץ מהתוצאה. יצרנו מצבים ואם היינו כובשים שער מוקדם יותר, היינו יכולים לנצח. אני לא חושב שפרסום ההרכב יום לפני המשחק זה דבר שגוי. העתיד שלי? אני אופטימיסט וכבר אמרתי שלשום שבשבוע הבא נדע".

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס: "כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד בעונה שלא ניצחנו בה יותר מדי. חשוב לנו לסיים בטעם טוב ובמקום הכי גבוה שאפשר ובעיקר לראות עם איזה חומר נלך לעונה הבאה. זה חשוב לביטחון ולמצב הרוח, מאיזי ועד אחרון האנשים במועדון. יש לנו מאבק על המקום השביעי, על חומר השחקנים, על הביטחון והשמחה, וכל משחק הוא הזדמנות להרוויח".

סילבס גם התבקש להתייחס לאפשרות שנייג'ל האסלביינק יעזוב: "מה שיקרה לא נמצא בשליטתי. אני בטוח שדברים יזוזו לכאן או לכאן, איתו וגם עם שחקנים אחרים. גם בלעדיו יש פה גרעין חזק, אבל אני מאוד מקווה שהוא יישאר פה. בשנה הבאה אני חושב שהוא אפילו יהיה טוב יותר כי השנה הראשונה היא שנת התאלקמות לזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully