וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון צעק לעבר שרון מימר: "לא תאמן פה יותר". המאמן עשוי לעזוב

הבעלים לשעבר השתולל בעקבות החילוף של מוחמד סרסור, המאמן הגיב: "זה לא מעניין אותי". עמוס לוזון: "אין לו סיכוי להמשיך בעונה הבאה". אופיר חיים ועמיר תורג'מן מועמדים לחתום בקיץ

עמוס לוזון בעלי מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
אירוע לא מכובד. עמוס לוזון/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו רשמה הערב (שבת) את המשחק הרביעי שלה ברציפות ללא הפסד ושרדה בליגת העל לפחות עד המשחק מחר בין מ.ס. אשדוד להפועל אשקלון. עכו עשתה את זה עם 1:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה, שם נרשם אירוע לא נעים בכלל. עמוס לוזון, בעלי המלאבסים לשעבר, השתולל ביציע וצעק לעבר המאמן שרון מימר "אתה לא תאמן כאן יותר", כשהמנהל המקצועי עומר גולן ואבי לוזון מרגיעים אותו ומרחיקים אותו מהאזור. העימות החל אחרי שמימר בחר להחליף את שחקן הנוער מוחמד סרסור. אבי לוזון יקבל החלטה לגבי המאמן בסיום העונה, כשאם מימר יעזוב אז עמיר תורג'מן שסיים את דרכו השבוע במ.ס. אשדוד מועמד להחליפו. בנוסף, גם שמו של מאמן הפועל עפולה אופיר חיים שעלה כמועמד בקיץ האחרון, הוזכר.

מכבי פתח תקוה הוציאה הודעה בנושא: "המחאות שהשמיע עמוס לוזון למאמן הקבוצה במהלך המשחק היו בנוגע ליכולת הקבוצה ולגבי החילוף של מוחמד סרסור, לא היה שום קשר לבן שלו עומרי לוזון ולאי שיתופו".

עמוס לוזון מסר בתגובה: "מוחמד סרסור היה הכי טוב על המגרש, אבל אותו הכי קל להוציא. אין למימר שום סיכוי להמשיך בעונה הבאה. הגעתי למשחק הזה רק כי בני עומרי היה על הספסל, אחרת לא הייתי מגיע".

עוד בנושא:
הפועל עכו ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר: "הבטחתי שנבוא ונשחק כמו גברים עד הסוף ואני שמח שזה מה שקורה. גם בתקופה הלא טובה שלנו שיחקנו טוב בחלק מהמשחקים, אבל לא הצלחנו לכבוש ולנצח. בתקופה האחרונה השחקנים מגיעים עם לב ונשמה ומראים הרבה נחישות. אני שמח שניצחנו. בכדורגל הכול יכול לקרות, אנחנו רוצים לבוא ולעשות את שלנו. גם אם ייגזר עלינו לרדת ליגה, אנחנו נבוא ונשחק ונרד כמו גברים. עם הרבה אופי ונחישות. גבי קניקובסקי שחקן עם פוטנציאל אדיר, העתיד עוד לפניו".

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר: "אני מאוכזב מאוד, איבדנו ריכוז בשתיים או שלוש דקות. זה אחד ההפסדים המאכזבים שלנו, חבל". על האירוע עם עמוס לוזון אמר: "תשאלו אותו, שמעתי את הצעקות, אבל זה לא מעניין אותי. אני מתעסק רק בכדורגל. מה שהיה מעבר, תשאלו אותם. ההחלטה אם אמשיך היא בידיים של ההנהלה, אין קשר לאיך שנראינו. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, יש לנו עוד שני משחקים לבוא ולתקן. מעבר לזה אין מה לומר. אני לא מתעסק בעונה הבאה, אני מתעסק רק בלסיים את העונה כמו שצריך".

גבי קניקובסקי, שכבש את שער הניצחון של עכו, אמר: "אני שמח שניצחנו והצלחנו להשאיר לעצמנו סיכוי. ניתן הכול עד הסוף. לא משנה באיזה מצב אנחנו, אנחנו עובדים קשה ונותנים הכול עד הסוף. הכיפה נשארה בבית. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, כרגע אני בהפועל עכו ואתן הכול. ברור שיש לנו עוד סיכוי ואנחנו נותנים הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully