וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה: "שמח לחזור"

1.5.2018 / 18:21

הירוקים הודיעו שהמאמן, שהדריך את קבוצת הנוער בעונת 2012/13 וממנה יצא לקריירת אימון בוגרים, חתם לשנתיים. עוד הוסיף: "המטרה המרכזית היא להכין את השחקנים לשחק במכבי חיפה"

צילום מסך

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על חזרתו של אריק בנאדו למועדון. קפטן הירוקים בעבר חזר למועדון נעוריו כמאמן קבוצת הנוער וחתם על חוזה לשנתיים. כמו כן, לבנאדו יהיו גם סמכויות רחבות במחלקה. כזכור, בנאדו מונה כמאמן קבוצת הנוער בעונת 2012/13, אך בנובמבר 2012 מונה למאמן זמני של הקבוצה הבוגרת ובהמשך למאמן קבוע. הוא עזב את חיפה ב-2014, אימן את הנבחרת הצעירה בין השנים 2015-2016 בזמן שכיהן כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת, ובהמשך גם את בני יהודה והפועל רמת גן.

בנאדו אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחזור למועדון בו גדלתי
ורואה בתפקיד מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה חשיבות גדולה. המטרה המרכזית היא ללמד ולהכין את השחקנים ברמה המקצועית, הפיסית והמנטלית כאחד, לקראת האתגר של לשחק במועדון גדול כמו מכבי חיפה".

עוד בנושא:

האנשים שהכו את אוהד עירוני קרית שמונה הורחקו מהמגרשים לשלוש שנים
דמארי ימשיך להתאמן בנפרד, סוכנו של מאבוקה נחת לשיחות
המשטרה מתכננת להגיש כתב אישום נגד שלושת אוהדי מכבי חיפה

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר למועדון נעוריו. אריק בנאדו בקדנציה הקודמת בירוק/אדריאן הרבשטיין

המנהל הטכני, מו אלאך: "בחודשים הקרובים ניצור חזון חדש ומבנה ארגוני אשר מבוסס על הניתוחים שעשינו. אחת העדיפויות היא עמדת המאמנים שלנו ותפקידם באקדמיה. היו לנו שיחות טובות עם אריק בנאדו על החזון שלנו, האסטרטגיה והמטרות לעתיד ואנחנו שמחים מאוד שיש לנו הבנה הדדית. העובדה שאריק היה שחקן גדול והידע שלו על תרבות המועדון היא יתרון רב. בסופו של דבר, הכל מסתמך על איכות ההבנה של מה השחקנים הצעירים שלנו זקוקים לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully