וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מתכננת להגיש כתב אישום נגד שלושת אוהדי מכבי חיפה

30.4.2018 / 15:18

השלושה, תושבי יפו, תקפו אוהד של קריית שמונה במסגרת מחווה שערך המועדון לשישה אוהדים שהלכו לעולמם. הם טענו כי האוהד השמיע קללות גזעניות, אך השופטת קבעה: "מדובר באירוע אלימות חמור"

צילום מסך

משטרת ישראל מתכוונת להגיש כתב אישום נגד שלושה מאוהדי מכבי חיפה, החשודים כי תקפו אוהד של קרית שמונה במהלך המשחק בין הקבוצות בסוף השבוע. מהמשטרה נמסר כי "בהמשך למאבק הבלתי מתפשר כנגד האלימות במגרשי הספורט, הגישה היום יחידת התביעות במשטרה הצהרת תובע כנגד 3 החשודים (תושבי יפו, בשנות ה 40 לחייהם) בגין תקיפה חמורה, אותה ביצעו באצטדיון בחיפה. על פי החשד, שלושת החשודים תקפו את אוהד הקבוצה האורחת (שנזקק לטיפול רפואי) בעת שישב ביציע האצטדיון ובסמוך לאירוע נעצרו השלושה על ידי שוטרי התחנה. היום, כאמור תוגש, נגדם בבית המשפט הצהרת תובע ובכוונת המשטרה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.

עוד בנושא:

אוהד ק"ש שהותקף ע"י אוהדי מכבי חיפה משחזר: "עשו בי לינץ'"
שלושה אוהדי מכבי חיפה נעצרו בגלל קטטה ביציע: "אירוע קשה לצפייה"
מכבי חיפה החליטה: דמארי יתאמן בנפרד מהקבוצה. גורם: "חלק מהשיקום"

רפי ביטון אוהד עירוני קרית שמונה. באדיבות המצולמים
רפי ביטון האוהד שהותקף/באדיבות המצולמים

שלשום, באצטדיון, ערכה הנהלת מכבי חיפה מחווה לשישה מאוהדיה שהלכו לעולמם. אחד מהם הוא רימון חורי, אוהד מכבי חיפה בן ה-22, שנספה עם שניים אחרים בפיצוץ הגז שאירע בחנות חומרי בניין ביפו לפני כחמישה חדשים. על המסכים במגרש הוקרנה תמונתו, והכרוז קרא דברים קצרים לזכרו. בני משפחתו - דודו בייטל בן ה-41, אליאס וכילה בן ה-41 ועטאללה וכילה בן ה-43 - שהגיעו לאירוע מיפו במיוחד לרגע זה ובהזמנת הנהלת מכבי חיפה, עמדו לזכרו.

לטענתם, אז פנה אליהם הגבר שישב מספר שורות מתחתם, והכריז מולם במפגיע "עוד ערבי הלך", "הלוואי שכולם ימותו", ו"מוות לערבים". עו"ד ג'ורג' חילו המייצג את השלושה הדגיש היום בבית משפט השלום בחיפה כי "כמובן שזה לא מצדיק שום תקיפה", אבל הסביר לשופטת מריה פיקוס-בוגדנוב את הרקע הגזעני שנשמט מהודעת המשטרה אודות האירוע. בהחלטתה, נמנעה גם השופטת מלהתייחס לדברים, קבעה כי קיים חשד סביר לתקיפה המיוחסת להם, הפנתה לסרטון שתיעד את ההתרחשות והוסיפה כי "מדובר באירוע אלימות חמור במגרש ספורט אשר הסתיים כפי שהסתיים בגלל התערבות של האנשים הנוספים שנכחו במקום". היא האריכה את מעצרם של בייטל וכילה ווכילה ביממה.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "סיפור האלימות הקשה נחקר כעת במשטרה ובבית המשפט. אנו סומכים על מערכות אכיפת החוק שיגיעו לחקר האמת. אם אכן לאירוע קדמו אמירות גזעניות קשות כפי שנטען בכתבה זו ואלו אכן יתבררו בבית המשפט, מדובר בהתנהגות שאף היא ראויה לגינוי. אך גם זו קשה ככל שתהיה, אינה מצדיקה אלימות ברוטלית כפי שהייתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully