וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה: דמארי יתאמן בנפרד מהקבוצה. גורם: "חלק מהשיקום"

30.4.2018 / 12:33

אחרי שסיים את השיקום במרכז לרפואת ספורט, החלוץ התבקש להתאמן בנפרד עם מאמן הכושר ערן שדו. רמי גרשון ינותח וייעדר כחודש מהמגרשים. במועדון מנסים לקדם את הגעת מלול או קנדיל

צילום מסך

מכבי חיפה הודיעה לחלוץ עומר דמארי שסיים את הטיפולים במרכז לרפואת ספורט כי עליו להתאמן בנפרד משאר הקבוצה. גורמים במועדון סיפרו כי דמארי הגיע היום למתקן האימונים בכפר גלים, שם ערך אימון כושר אישי עם מאמן הכושר ערן שדו, וזאת לאחר שהקבוצה התאמנה בנפרד. מאז התקרית עם פרד רוטן דמארי טופל במרכז לרפואת ספורט של המועדון, שם ערך את השיקום בעקבות טענה לכאבים בברך והיום, כאמור, לאחר שהקבוצה חזרה להתאמן החלוץ התבקש להתאמן בנפרד.

עומר דמארי, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתאמן בנפרד מיתר השחקנים. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

קפטן מכבי חיפה, רמי גרשון, יעבור מחר ניתוח באצבע 5 ברגלו השמאלית. מדובר בשבר שלא התאחה, אותו סוחב גרשון קרוב לשישה חודשים. השחקן בחר שלא להיות מנותח ועלה לשחק עם זריקה למרות הכאבים, עד קרוב לסיום העונה. האחראי על המערך הרפואי בקבוצה, ד"ר עמי ברבר, אמר לאתר הרשמי: "רמי שיחק במשך חצי שנה עם כאבים. הבחירה הייתה בידיו אם להמשיך לשחק או לצאת לניתוח. הוא בחר להמשיך לשחק ומגיעה לו כל ההערכה על כך. אני לא זוכר הרבה שחקנים ששיחקו עם שבר חצי שנה". גרשון צפוי להיות כשיר בתוך כחודש ימים ומי שישחקו בינתיים הם אליסון דוס סנטוס ואטיין ריינן. בעמדת המגן השמאלי יפתח רז מאיר.

ומה קורה לגבי רכש? כפי שפרסמנו, דור מלול מחוזר על ידי חיפה שתעניק לו את ההצעה הגבוהה ביותר מבין הקבוצות שרוצות אותו (הפועל חיפה וקריית שמונה). חיפה, כזכור, העלתה גם את שמם של מאור קנדיל ודור אלו, שמועמדים לקבוצה במקרה שלא יגיע. חיפה צפויה להתחזק בקיץ במספר זרים בחלק הקדמי. היא תצרף שחקן שמשחק מאחורי החלוץ וגם חלוץ זר. עדיין אין החלטה לגבי קאיו, שבמועדון החליטו "לחשב מסלול מחדש" בנוגע אליו.

עמית זנטי יפנה לוועדה למעמד השחקן, שתקבע מחיר של לפחות 1.08 מיליון שקל. אם יחליט לצאת לחו"ל, המחיר יהיה שונה. כרגע השאיפה של השחקן היא לצאת לחו"ל. בימים האחרונים ערך איתו מו אלאך שיחה אישית בארבע עיניים, אך השחקן לא קיבל כל הצעה להמשיך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, רמי גרשון. יוסי ציפקיס
גמר את העונה. רמי גרשון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully