וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ק"ש שהותקף ע"י אוהדי מכבי חיפה משחזר: "עשו בי לינץ'"

האוהד, שתועד מוכה על ידי שלושה אוהדים ביציע, חזר לרגעי האימה בתוכנית "טוכמן וחמי": "הייתה מהומה, פירקו לי את כל הגוף. אם לא היה שם שוטר, לא חושב שהייתי מדבר איתכם היום"

צילום מסך

מתברר שמכבי חיפה נמצאת בנקודת שפל לא רק על כר הדשא. בתיעוד מחריד שפורסם אמש (שבת) מהיציע בהפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה נראים שלושה אוהדי הקבוצה תוקפים ומכים אוהד קרית שמונה, בנסיבות לא ברורות. מאז המקרה המשטרה הספיקה לעצור את השלושה, בעוד האוהד המותקף, רפי ביטון בן ה-44, אושפז בבית החולים זיו בצפת עם מכות יבשות.

היום (ראשון), ממיטתו במחלקה הכירורגית בבית החולים, הוא שחזר את רגעי האימה בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי". "שלומי בסדר. לא כל כך טוב, אבל יהיה בסדר. מה קרה שם? זאת לא פעם ראשונה שנייה או שלישית שמארחים את קרית שמונה באצטדיון בחיפה ובגלל שאנחנו קומץ אוהדים מחברים אותנו לאוהדים של מכבי חיפה. זה אמנם קרה איתי הפעם, אבל בפעמים הבאות לך תדע מה יהיה. יצאתי משם בנס. אני עם ראש נפוח ופנים נפוחות כרגע. זה ממש לינץ'".

עוד בנושא

שלושה אוהדי מכבי חיפה נעצרו בגלל קטטה ביציע: "אירוע קשה לצפייה"
רוטן הודיע לאלאך: "רוצה להישאר". עדיפות למגן ישראלי על מאבוקה

מכות. צילום מסך
"חששתי לחיי". תצלום מתוך הסרטון שהופץ/צילום מסך

ביטון סיפר על השתלשלות האירועים: "שחקן של מכבי חיפה עשה עבירה על שחקן של קרית שמונה, וכעסתי מאוד. אחר כך הם צעקו 'חיפה חיפה חיפה', אמרתי להם 'על הזין' ולקראת סוף המחצית הראשונה קרית שמונה הכניסה גול ואז אוהדי חיפה התעצבנו וקפצו עליי שלושתם. הייתה מהומה ופירקו לי את כל הגוף. רק כשראיתי את הסרטון הבנתי מה קרה שם. הייתי לבד שם עם אוהדים של קרית שמונה שכולם מכירים אותי. גם השוטר אמר לי שאיך שהתבטאתי זה לגיטימי לכדורגל ולא מעבר לזה. אם השוטר לא נמצא שם, אני לא חושב שאני מדבר איתכם היום. הוא היה מחוץ ליציע, למטה, וקלט את זה ותוך שתי דקות הוא הגיע".

על כך שיש שמועות שזרק הערה גזענית כלפי ערבים: "אני נמצא פה ועומד לידי שוער עירוני קרית שמונה מהדי זועבי. מגיל אפס למדתי עם ערבים ומבחינתי אין הבדל בין ערבים ליהודים, זה אותו דבר בשבילי. כל החיים שלי גדלתי עם ערבים ויש לי המון חברים במגזר, אפילו יותר מבמגזר היהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
תקרית מכוערת. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב

ביטון סיכם: "אנחנו במדינת ישראל. לא משנה אם אנחנו יהודים או ערבים, אנחנו בסך הכל רוצים לבוא לספורט אירוע שבוע קשה של עבודה וליהנות. אני רוצה שנהיה חברים ונצא יחד מהמגרש בריאים ושלמים. לסלוח להם? על דבר כזה אין כפרה. חוץ מהאירוע הזה, תמיד קיבלנו חום ואהבה ממכבי חיפה. אני כל החיים שלי אהבתי את קרית שמונה והייתי שם תלמיד בית ספר. כל החיים שלי זה העיר הזאת. אני אחזור למגרשים. קרית שמונה זה הסם שלי".

מיכל, עדת ראייה: "אנחנו היינו שם במגרש, הם צעקו 'יאללה חיפה' והוא אמר 'על הזין'. היה בינהם ויכוח קצר אבל הוא נגמר מהר מאוד. המשכנו לראות את המשחק, נכנס גול ופתאום הבחורים רצו למטה וזה פשוט היה לינץ' מה שהלך שם. אני 23 שנה במגרשים ובחיים שלי לא ראיתי דבר כזה. לא הייתה שום קריאה גזענית, לא היה ולא נברא. הדבר היחיד שהוא אמר זה על 'על הזין' כשהם אמרו 'יאללה חיפה'. מישהו אמר לי שהם תכננו את זה, שזה היה מתוכנן מראש. אנחנו בכדורגל, עם כל הכבוד. יש קללות. עמדתי ממש ליד רפי ופחדתי לחטוף גם. ממש לא אביא את הבנות שלי, אין להן מה לעשות במגרשים. השורה התחתונה היא ששמים את אוהדי קרית שמונה עם אוהדי היריבה. זה לא פעם ראשונה ולא שנייה, זה קרה גם בבאר שבע. הכתובת הייתה על הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully