וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דמארי ימשיך להתאמן בנפרד, סוכנו של מאבוקה נחת לשיחות

1.5.2018 / 6:30

החלוץ לא יורשה להתאמן עם חבריו וימשיך עם מאמן הכושר בכפר גלים. במקביל לניסיון לצרף מגן ימני ישראלי, סוכנו של הקמרוני הגיע לארץ. במועדון מכחישים את הדיווח על רוטן: "הוא נשאר"

צילום מסך

בווידאו: תוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

עומר דמארי ימשיך להתאמן בנפרד משאר הקבוצה עד סוף השבוע הנוכחי. אתמול (שני) פרסמנו כי מכבי חיפה הורתה לחלוץ להתאמן בנפרד, עם מאמן הכושר ערן שדו, במתחם בכפר גלים. הקבוצה סיימה להתאמן בשעות הבוקר ודמארי הגיע לאימון כשרוב חבריו כבר עזבו את המתחם.

במכבי חיפה טענו אתמול כי דמארי עבר להתאמן עם מאמן הכושר משום שסיים את הליך השיקום שלו, ולכן מדובר בנוהל מקובל. יחד עם זאת, חלק מהשחקנים הזכירו כי עומרי בן הרוש, שטופל לאחרונה במסגרת המרכז לרפואת ספורט של מכבי חיפה, לא עבר נוהל דומה כשסיים את השיקום וחזר לאימונים ללא צורך באימונים אישיים עם שדו. בחיפה הבהירו כי בשונה מהמקרה ההוא, דמארי זקוק לאימוני ריצה משום שהוא סובל מבעיה בברך. דמארי עצמו הבהיר אתמול לחבריו כי הוא מסוגל לחזור להתאמן ולכן נראה כי הסוגיה הזו תיפתר רק בתום העונה - עת יעזוב החלוץ את מכבי חיפה.

דמארי מחזיק בהצעה מהפועל תל אביב, אבל עדיין לא סיכם שם. עוד לפני חלון ההעברות בינואר פרסמנו כי מכבי חיפה לא תממש את האופציה עליו והחלוץ עתיד לעבור להפועל תל אביב או למכבי פתח תקוה. שתי הקבוצות מעוניינות בשחקן, אבל המכשול הוא כמובן הכסף - דמארי ויתר על יותר מחצי משכרו העונה (400 אלף דולר נטו, לעומת 780 אלף יורו בלייפציג) וכדי לשחק באדום הוא יצטרך לוותר על יותר משליש משכרו. יחד עם זאת, לא בטוח שדמארי ידרוש פיצוי מהגרמנים אלא יסתפק בשחרור ללא תמורה.

עוד בנושא:
מכבי חיפה החליטה: עומר דמארי יתאמן בנפרד מהקבוצה
המשטרה מתכננת להגיש כתב אישום נגד שלושה אוהדים של מכבי חיפה
המאמן פרד רוטן הודיע למו אלאך: רוצה להישאר במכבי חיפה

עומר דמארי באימון מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הבהיר כי הוא מסוגל לחזור להתאמן. עומר דמארי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בהמשך לגישושים סביב דור מלול, מכבי חיפה בדקה לאחרונה את מעמדו של דור אלו בהפועל באר שבע. חשוב לציין כי השחקן לא קיבל פניה ישירה וסוכניו לא ביקשו לשחררו. לוואלה! ספורט נודע כי סוכנו של ארנסט מאבוקה הגיע לישראל בשבת על מנת לשוחח עם ראשי המועדון. החיפוש אחר מגן ימני ישראלי והעובדה שסוכנו נמצא בארץ, מסמלים כנראה את סיום דרכו של הקמרוני בירוק. מאבוקה עצמו לא נכח בשיחות עם חיפה, אבל סוכנו העביר לו את המסרים.

בנושא אחר: במועדון מכחישים את הדיווחים החוזרים בהולנד בנוגע לפרד רוטן, לפיהם הוא מועמד לטוונטה בעונה הבאה. במועדון מעריכים כי העובדה שהקבוצה נשרה באופן רשמי לליגה השניה מובילה לספקולציות בנושא, אחרי שהמאמן מוזכר בפעם השלישית כמועמד לקבוצה ההולנדית. "הוא יישאר", מסרו בחיפה בתגובה לידיעה, אחרי שרוטן הבהיר השבוע למוחמד אלאך כי הוא רוצה להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. יש לציין כי לפי הדיווח נכח לפני כשלושה שבועות נציג של הנהלת הקבוצה ההולנדית, דניס שיפר, בישראל. עוד נטען, כי רוב התנאים סוכמו. "רוטן עובד על השחרור, האור הירוק יתקבל בשבוע הקרוב", נטען בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully