וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוכנו של ארנסט מאבוקה דרש הבהרות. הערכה: ישוחרר מהסגל

2.5.2018 / 11:19

הסוכן שנחת בישראל נפגש עם אנשי מכבי חיפה, שם טוענים כי החלטה סופית לא התקבלה. מקורב לעסקת דמארי: "הסיפור עם חיפה גמור, זה היה ברור עוד בינואר". דיווח: רוטן יישאר בחיפה, אבל ייעץ "בשלט רחוק" לטוונטה

צילום מסך

סוכנו של מגן מכבי חיפה ארנסט מאבוקה, שנכח בישראל בימים האחרונים, נפגש עם אנשי מכבי חיפה במטרה לקבל הבהרות לגבי עתידו במועדון. בשיחות בין הצדדים לא התקבלה החלטה סופית, אך נראה כי הנטיה של מכבי חיפה היא לשחרר את הקמרוני ולהביא במקומו מגן ישראלי. כפי שפרסמנו, מאור קנדיל ודור מלול הם המועמדים המובילים, ובמועדון רוצים להביא אחד מהם במקום מאבוקה. האופציה השלישית היא דור אלו, שכרגע לא משוחרר מהפועל באר שבע. אלאך רוצה להחזיר את עאיד חבשי אך במועדון לא מוכנים להבטיח שהוא יהיה הבלם המוביל בקבוצה. כזכור, מעמדו של מאבוקה התערער מאוד בחודשיים האחרונים. במחזור האחרון הוא פתח על הספסל למרות שהיה כשיר. הקפטן רמי גרשון עבר בהצלחה את הניתוח באמצע וישוב לתחילת האימונים בחודש יולי.

עומר דמארי ממשיך להגיע לכפר גלים ומתאמן עם מאמן הכושר ערן שדו, בנפרד משאר חבריו בקבוצה. הוא לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב וספק רב אם יטול חלק במשחק האחרון. "הסיפור בין דמארי למכבי חיפה די גמור", הסביר מקורב לחלוץ. "הוא לא ישחק שם בעונה הבאה. היה ברור עוד בינואר שהם לא ינסו לרכוש אותו". דמארי שנפגש עם ראשי הקבוצה והביע נכונות להישאר, ויתר על יותר ממחצית משכרו כדי להגיע לירוקים - 400 אלף דולר נטו במכבי חיפה, לעומת 780 אלף יורו בגרמניה. החלוץ לא ידרוש הבהרות מהגרמנים עד שהעונה תסתיים, אז הוא מתכוון להמריא לגרמניה יחד עם נציגו במטרה להגיע לפשרה בעניין. הפועל תל אביב מוכנה לצרף אותו, אך תצטרך למצוא פתרון לעניין הכלכלי. דמארי לא מתכוון לרדת משמעותית בשכר המקוצץ אותו הרוויח במכבי חיפה.

עוד בנושא

אריק בנאדו מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה: "שמח לחזור"
האנשים שהכו את אוהד קרית שמונה הורחקו מהמגרשים לשלוש שנים
מנודה חדש במכבי חיפה? עומר דמארי ימשיך להתאמן בנפרד מחבריו

שחקן מכבי חיפה ארנסט מאבוקה. טל לוי
בדרך החוצה? מאבוקה/טל לוי

אחרי הסיכום עם אריק בנאדו, עליו פורסם בוואלה! ספורט, במכבי חיפה מבהירים כי המאמן יתחיל לעבוד מהקיץ. גוסטבו בוקולי, שנמצא בשוויץ ולא נכח במשחק קבוצת הנוער אתמול, יישאר במועדון אך כרגע הנטיה היא שלא יאמן. בוקולי הצטרף לעוזר המאמן איתי מרדכי, במסגרת קורס פרו בו משתתפים מאמנים מרחבי היבשת. למשלחת חבר גם אורי גוטמן, בנו של מאמן הנבחרת לשעבר. לגבי בוקולי, אחת האפשרויות שעלתה היא ששחקן העבר יחזור למחלקת הסקאוטינג או ישמש בתפקיד מקצועי אחר במחלקת הנוער.

ומה לגבי פרד רוטן? במועדון ממשיכים להכחיש את הדיווחים בהולנד. לאור שיחה שהתקיימה בשבוע שעבר בין אלאך לרוטן, בה הבהיר המאמן כי מבחינתו הוא נשאר, במועדון הבהירו כי הם לא מתכוונים לעסוק בנושא. "אלאך הבהיר שהמאמן נשאר, רוטן הבהיר שהוא נשאר וההצעה מטוונטה אינה רלוונטית. יהיה מאוד מביך ומוזר לגלות שמישהו שיקר. רוטן מכין את העונה הבאה", אמר גורם במועדון אתמול.

הבוקר פורסם בעיתון מקומי בהולנד כי רוטן יישאר במכבי חיפה בעונה הבאה, אבל יתפקד לא רשמי וקטן יותר מאשר מנהל מקצועי - יועץ. עוד נכתב, כי הוא יעסוק בתפקידו כשהוא נמצא בישראל, כלומר ב"שלט רחוק". רוטן סירב להגיע לידיעה שפורסמה בעיתון מקומי באנסחדה. בחיפה ממשיכים לטעון כי רוטן לא יחזיק בתפקיד רשמי בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully