וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן בראון בספק גם למשחק 2: "הוא רוצה לשחק אבל נוהג בחוכמה"

בראד סטיבנס התייחס למצבו של שחקן בוסטון שהחמיץ את המשחק הראשון מול פילדלפיה: "זו פציעה לא חמורה, אבל כדאי לו לחכות. אני משתדל לא להתערב בהחלטות כאלה, מחכה להודעה מהרופאים"

קיירי אירווינג נותן את כדור המשחק לחברו ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס. רויטרס
הסלטיקס שוב יסתדרו בלי בראון?/רויטרס

לא ממש ברור כיצד זה קורה, אבל בוסטון מצליחה להסתדר בינתיים בפלייאוף למרות מספר רב של פצועים, ואפילו כשג'יילן בראון נוסף לרשימת הנעדרים הם הצליחו לעלות ל-0:1 בחצי גמר המזרח מול פילדלפיה. הסלטיקס קיוו לקבל את שחקן השנה השנייה לקראת המשחק השני בסדרה, אך הערב (רביעי) נראה שהסיכויים לכך לא גבוהים.

בראון השתתף באימון הקבוצה אבל בראד סטיבנס מעדיף להיות זהיר ולשמור עליו עד שיהיה כשיר לחלוטין. "הוא הרגע סיים אימון עם עוזר המאמן מיכה שרוסברי ועם מאמני הכוח", אמר המאמן, "נעריך את המצב מחדש ביום חמישי, אבל הוא בספק למשחק". מהמשחק הראשון, בראון נעדר לאחר שכמה שעות לפני שריקת הפתיחה העדיפו רופאי הקבוצה שיישב בחוץ. "הוא רוצה לשחק אבל הוא נוהג בחוכמה", אמר סטיבנס, "הוא סומך על הצוות שלנו".

"השורה התחתונה היא שזו פציעה לא חמורה, לא כזו שתשבית אותו לטווח הארוך, אבל כדאי לו לחכות ולחזור בזמן הנכון", המשיך סטיבנס, "הפציעה יכולה להחמיר. הוא יצטרך לשמור על ג'יי ג'יי רדיק ועל מרקו בלינלי וזה יהיה מבחן טוב עבורו כשיחזור. זה לא שהוא צריך רק לרוץ מהר. אני משתדל לא להתערב בהחלטות כאלה, אני מחכה להודעה מהרופאים שהשחקן יכול לשחק".

עוד בנושא

צעד אחד אחורה, מיליון צעדים קדימה: המהלך שהפך את ג'יימס הארדן לבלתי עציר
צ'ארלס בארקלי על דריימונד גרין: "אני מת לתת לו אגרוף בפרצוף"
דיווח: ניק קלאתיס מתכנן לחזור לשחק ב-NBA בעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully