וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניק קלאתיס מתכנן לחזור לשחק ב-NBA בעונה הבאה

בארה"ב טוענים שהרכז המצוין של פנאתינייקוס שכר סוכן חדש במטרה לחזור לליגה הטובה בעולם, אחרי שרשם כבר שנתיים מוצלחות במדי ממפיס. רשם ביורוליג ממוצעים של 14.5 נק' ו8 אס'

עריכת וידאו: מתן חדד

ניק קלאתיס היה ללא ספק אחד השחקנים הכי טובים ביותר ביורוליג בעונה הנוכחית וייתכן שבעונה הבאה הוא יחזור לשחק ב-NBA, כך על פי דיווחים שמתפרסמים היום ב-ESPN. קלאתיס, שיהיה שחקן חופשי בקיץ, הוא אחד המועמדים לזכות בתואר ה-MVP של היורוליג למרות ההדחה של פנאתינייקוס על ידי ריאל מדריד ברבע הגמר והרבה קבוצה מהליגה הטובה בעולם מביעות בו עניין ומייעדות לו תפקיד של רכז מחליף.

עוד בנושא:

פלייאוף ה-NBA: קליבלנד עלתה ל-0:1 מול טורונטו, גולדן סטייט ל-0:2 מול ניו אורלינס

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. ברני ארדוב
יחזור ל-NBA? קלאתיס מול דיברתולומאו/ברני ארדוב

קלאתיס, 29, שכר לאחרונה את ג'יימס דאנליבי כסוכנו החדש, בתקווה שזה ימצא לו קבוצה בליגה הטובה בעולם. ה-NBA לא זרה לקלאתיס ששיחק שנתיים בשורות ממפיס, אך הדחה הצעה לחוזה חדש ב-2015 וחזר לקדנציה שנייה בפנאתינייקוס. השנה רשם קלאתיס את עונת השיא שלו עם ממוצעים של 14.5 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ביורוליג.

אגב, אם קלאתיס יחזור ל-NBA, הוא ייאלץ להרצות 13 מתוך 20 משחקי השעיה שהוא קיבל ב-2014 אחרי שנתפס על שימוש בחומרים אסורים. קלאתיס, יליד פלורידה, מחזיק באזרחות אמריקאית ויוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully