וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד גנבה לטורונטו את הביתיות, קרי סחף את הווריירס ל-0:2 על הפליקנס

הראפטורס הובילו במשך כל המשחק, אבל שוב נחנקו במאני טיים מול היריבה שהדיחה אותם פעמיים ברציפות והפסידו 113:112 אחרי הארכה. כוכב האלופה חזר עם 28 נקודות ב-116:121 על ניו אורלינס

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס חוגג. GettyImages
מכה מורלית קשה לראפטורס, כבר במשחק הראשון. לברון שוב חוגג באייר קנדה סנטר/GettyImages

סדרת חצי גמר המזרח בין קליבלנד לטורונטו נפתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) בדרמה גדולה, כשהקאבס גנבו את הביתיות עם ניצחון 112:113 אחרי הארכה. במשחק נוסף שנערך הלילה גולדן סטייט קיבלה בחזרה את סטף קרי ששב מפציעה, ועלתה בעיקר בזכותו ל-0:2 על ניו אורלינס בחצי גמר המערב.

דמאר דרוזו, טורונטו ראפטורס. רויטרס
שוב עשו במכנסיים. דרוזן/רויטרס

טורונטו (1) - קליבלנד (4) 113:112 (הארכה, הקאבס עלו ל-0:1 בסדרה)

המספר הנוסף: זו הפעם השנייה ב-20 השנים האחרונות שקבוצה מנצחת משחקת פלייאוף מבלי שהובילה אפילו פעם אחת במהלך הזמן החוקי. עבור לברון מדובר במשחק הפלייאוף הראשון בו הוא מנצח בלי שהוביל ב-48 הדקות הראשונות.

כנראה שיש דברים שלא משתנים. הראפטורס קיבלו את הקאבס למשחק 1 במצב אידיאלי: לברון וחבריו הגיעו למשחק אחרי סדרה מתישה בת שבעה משחקים מול אינדיאנה, כשהביטחון והיכולת שלה לא בשמיים, ומנגד הקנדים מגיעים רעננים ומלאי מוטיבציה. רוב הזמן זה אכן נראה ככה: הראפטורס הובילו מפתיחת המשחק ועד סוף הזמן החוקי, לא שמטו את היתרון ולו לרגע, אבל גם במשחק שנראה לחלוטין בשליטה שלהם, גילו שהשד ששמו לברון ג'יימס אכן גדול בדיוק כמו שחששו. כשהכדורסלן הטוב בתבל נכנס לפעולה והחל לקזז את הפער בעזרת ג'יי אר סמית', הראפטורס כמו בשתי הסדרות הקודמות מול הקאבס לא עמדו בלחץ.

בשיא עמד היתרון של הראפטורס על 14 ברבע הראשון, אבל לקראת הרבע האחרון הקאבס קיזזו את כל ההפרש, ו-30 שניות לסיום לברון קבע שוויון עם סל קשה מחצי מרחק. פרד ואנווליט החטיא שלשה פנויה יחסית בהתקפה הבאה, ולפני ההארכה ג'יימס הספיק לרשום עוד החטאה ממצב נוח יחסית, אחרי הוצאת חוץ כשנותרו 0.6 שניות על השעון. בהארכה הקאבס השתלטו על העניינים, לשם שינוי לא רק בזכות ג'יימס. קייל קורבר העניק לסגנית האלופה יתרון ראשון עם שלשה, ג'יי אר סמית' הוסיף עוד אחת שהגדילה את ההפרש לשש, ולמרות שהראפטורס לא אמרו נואש והיו שוב בעמדת ניצחון, ואנווליט שוב החטיא נסיון שלשה בשניות הסיום.

קינג ג'יימס היה מצוין כהרגלו עם 26 נקודות, 13 אסיסטים ו-11 ריבאונדים ב-47 דקות, והפעם גם הצוות המסייע הופיע, כשג'יי אר סמית' (20), קייל קורבר (19), ג'ף גרין (16) וטריסטן תומפסון (14 ו-12 ריבאונדים) תורמים את שלהם. מנגד הראפטורס קיבלו משחק עצום מיונאס ולנצ'יונאס שסיים עם 21 ו-21 ריבאונדים וגם תרומה נאה מדמאר דרוזן (21 ו-7 ריבאונדים) וקייל לאורי (18 ו-10 אסיסטים), אבל זה שוב לא הספיק מול המשוכה המנטלית הבלתי עבירה, מסתבר, מול הקאבס. האם המכה הזו תהיה נקודת מפנה בסדרה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יונאס ולנצ'יונאס, טורונטו ראפטורס, מול לברון ג'יימס, ג'ף גרין, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
משחק נפלא שלו לא הספיק. ולנצ'יונאס מאוכזב/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס חוגג. רויטרס
ככה עושים קאמבק. קרי/רויטרס

גולדן סטייט (2) - ניו אורלינס (6) 116:121 (הווריירס עלו ל-0:2 בסדרה)

המספר הנוסף: עד כמה הווריירס התגעגעו לסטף? מדד הפלוס/מינוס ב-27 הדקות שלו על הפרקט היה 26+.

הלב הפועם של הווריירס הוא ללא ספק סטף קרי, ועם חזרתו מהפציעה חזר גם הקסם שלו לאורקל ארינה. לשם שינוי, סטיב קר החליט שלא לפתוח עם סטף בחמישייה כדי לתת לו להיכנס לעניינים לאט לאט. בדיעבד, זה השתלם לו בגדול: קרי עלה מהספסל ונראה חם מהרגע הראשון, כשאת הזריקה הראשונה - מחוץ לקשת, כמובן - הוא צולף בקלות כרמז לבאות. כבר במחצית אחת הגיע קרי ל-17 נקודות, יותר משיא הנקודות של שחקן ספסל של הווריירס עד כה בפלייאוף, ובסך הכל סיים עם 28 נקודות (8 מ-15 מהשדה, 5 מ-10 מהשלוש) וגם 7 ריבאונדים. יחד עם תרומה נכבדת מקווין דוראנט (29 נקודות ו-7 אסיסטים) ומדריימונד גרין הפנטסטי, שהמשיך להציג יכולות סקורינג משופרות (20 נקודות, 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים) הצליחה האלופה להשכיח יום קליעה חלש עם 32 אחוזים בלבד מחוץ לקשת.

המשחק היה שקול למדי, כשאף קבוצה לא פותחת יתרון דו ספרתי עד אמצע הרבע האחרון. הפליקנס פתחו טוב יותר ועלו לפלוס שבע ברבע הראשון, הווריירס חזרו מהר מאוד, אבל התוצאה נותרה צמודה. עם פתיחת הרבע האחרון גרין העלה את הווריירס ליתרון 8, אבל הפליקנס שוב חזרו, לא מעט בזכות תוצרת התקפית מפתיעה של רייג'ון רונדו, שלא נבהל מהנסיונות של הווריירס לפתות אותו לזרוק מבחוץ וניהל את המשחק בחכמה. שמונה דקות לסיום ההפרש עמד על נקודה בלבד לזכות האלופה, אבל אז דוראנט ואיגודלה פתחו מבערים, העלו את הווריירס ליתרון 10, ושם זה הוכרע.

כל שחקני החמישייה של הפליקנס היו במיטבם: אנתוני דיייויס סיים עם 25 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'רו הולידיי הציג את כל הארסנל שלו עם 24, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, רייג'ון רונדו היה נפלא עם 22, 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים (וגם 7 איבודים), אבל ההגנה של הפליקנס שוב לא עמדה בכישרון ובקבוצתיות של האלופה, שחילקה 35 אסיסטים.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, חוגג מול ניקולה מירוטיץ', ניו אורלינס פליקנס. GettyImages
ההתקפה שוב שטפה, למרות שהשלשות לא נכנסו. דריימונד גרין חוגג על חשבון מירוטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully