וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומולין: "המצב של כריס פרום פוגע בענף האופניים". פרום: "לא עשיתי דבר פסול"

המשתתפים הבכירים במרוץ ג'ירו ד'איטליה, שיוזנק מירושלים ביום שישי, קיימו מסיבת עיתונאים. האלוף המכהן מהולנד שיגר מסר חריף כלפי הבריטי שניסה להתנער מפרשיית הסמים שנקשרה בשמו בחודשים האחרונים

צילום וידאו: קובי אליהו, רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

הרוכבים הבכירים שישתתפו בג'ירו ד'איטליה, שיוזנק מירושלים ביום שישי הקרוב, קיימו הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת פתיחת מרוץ האופניים היוקרתי. כריס פרום מקבוצת סקיי, שנחשב לאחד הפייבוריטים לזכייה התייחס לשערוריית הסמים בה שמו נקשר בחודשים האחרונים ואמר: "אני מבין שלכל אחד יש זכות להביע דעה ואני מבין שאנשים מאוד צמאים למידע בכל מה שנוגע בכך. עם זאת, הליך בדיקת הטענות שהועלו נגדי חסוי וכולם ידעו מהי בדיוק עמדתי בעניין כשהחומרים יתחילו להתפרסם ברבים". פרום הוסיף: "אני לא עשיתי שום דבר פסול ואני לא מתכוון לפרשן בזמן אמת את ההתפתחויות. באתי להתחרות. כשיהיה מה להגיד, אני אתייחס לזה".

עוד בנושא
העלות הכוללת של קיום תחרות הג'ירו בישראל: 30 מיליון שקל
בעלי הסייקלינג אקדמי: "אנחנו רוצים לזכות בשלב אחד או שניים בג'ירו ד'איטליה"
בר רפאלי תהיה הפרזנטורית של מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה בישראל

טום דומולין רוכב אופניים הולנדי. AP
מסר מתריס לעבר פרום. דומולין/AP

טום דומולין, אלוף הג'ירו המכהן, נשאל על הגעתו של פרום לתחרות בצל החקירה המתנהלת נגדו אחרי שנכשל בבדיקת סמים ב-2017, ואמר: "זו החלטה שלו להגיע לכאן. אמרתי את זה גם בעבר: אם הייתי בסיטואציה כזו, לא הייתי נמצא כאן. ברור לכולם שהעובדה שאין החלטה לגביו לא טובה לענף האופניים. אף אחד לא רוצה שהאמינות של הענף תיפגע, וזה כולל את כריס פרום. הרי יכול להיות שהוא ייקח את הג'ירו ואז אחרי כמה שבועות יחליטו לשלול ממנו את התואר. אף אחד לא ירצה שזה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריס פרום רוכב אופניים בריטי עם בנו, טור דה פראנס 2017. רויטרס
נמצא במצב בעייתי. פרום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully