וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הסייקלינג אקדמי: "אנחנו רוצים לזכות בשלב אחד או שניים בג'ירו ד'איטליה"

1.5.2018 / 18:15

סילבן אדאמס, מבעלי הקבוצה הישראלית שתתחרה בטורניר האופניים היוקרתי שיוזנק מירושלים, מציב רף גבוה לפני תחילת הדרך. הרוכב גיא ניב: "זה יהיה האתגר הפיזי והמנטלי הקשה ביותר בחיי"

צילום: הראל שגיא

שלושה ימים לפני פתיחתו של הג'ירו ד'איטליה, ערכה היום (שלישי) סייקלינג אקדמי, הקבוצה הישראלית שתשתתף בתחרות האופניים היוקרתית ששלושת הימים הראשונים שלה ייערכו ברחבי ישראל, מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת האירוע המתוקשר, שישודר ל-190 מדינות בשידור חי וצפוי להגיע לכמיליארד צופים ברחבי העולם.

הרוכב הישראלי גיא ניב אמר: "זה אדיר, כמעט בלתי נתפס, לקבל את ההזדמנות הזו אחרי פחות משנה כמקצוען וכמי שרק לפני כשנה היה רוכב אופני הרים. אבל אני חולם להגיע לרומא, לא רק עבורי, אלא עבור כל הצעירים הישראלים שרואים אותי ואת גיא ואומרים לעצמם - גם אנחנו נוכל להגיע לשם ואף רחוק יותר. אז אני אומר לילדים האלו: בואו אחרינו. אני מאמין שכפי שיעל ארד חוללה את השינוי בג'ודו אחרי הזכייה במדליה אולימפית, אקדמי ואנחנו נוכל לחולל שינוי דומה".

חברו לקבוצה גיא שגיב הוסיף: "זה יהיה המבחן הפיסי והמנטאלי הקשה ביותר שעמדתי בפניו בחיי, אתגר שאולי לא עמד לפניו אף ספורטאי ישראלי מעולם , אבל אני נחוש ומאמין שאעמוד בו ואגיע לרומא בעוד 27 יום"

עוד בנושא

מסע עם סייקלינג אקדמי: שלמה וייס נסע עם הקבוצה הישראלית לספרד
לאנס ארמסטרונג הודיע: "אגיע לישראל על מנת לסקר את הג'ירו"

קבוצת סייקלינג אקדמי, ג'ירו ד. נועם מושקוביץ
העלו את ישראל על מפת האופניים. קבוצת סייקלינג אקדמי/נועם מושקוביץ

סילבן אדאמס, אחד משני בעליה של הקבוצה נשמע נרגש ואמר: "הקבוצה רוצה להיות אקטיבית במרוץ. אנחנו רוצים להיות אגרסיביים בבריחות. אנחנו מנסים לקדם את המדינה וכשאנחנו בבריחות במרוצים אנחנו מקדמים את המדינה כשבמהלך שידורים למאות מיליונים ברחבי העולם אומרים את השם ישראל מאות פעמים. אנחנו נרצה לזכות בשלב או שניים במרוץ ואני כבר מזהה 2 שלבים שבהם הקבוצה יכולה לנצח. ולבסוף, המטרה העיקרית שלנו היא להביא את הישראלים של הקבוצה, שזאת פעם ראשונה שלהם במרוץ גרנד טור, לסיים את הג'ירו ולהגיע לנקודת הסיום ברומא בעוד 3 שבועות."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סילבן אדאמס, מבעלי סייקלינג אקדמי (משמאל). נועם מושקוביץ
"מנסים לקדם את המדינה". אדאמס/נועם מושקוביץ
ג'ירו ד'איטליה מסלול. צילום מסך
מסלול הג'ירו בישראל/צילום מסך

סייקלינג אקדמי היא אחת מ-22 הקבוצות במירוץ, והיא מורכבת מרוכבים מכמה מדינות - כאמור, הישראלים גיא ניב וגיא שגיב, רובן פלאסה הספרדי שכבר ניצח שלבים בטור דה פראנס ובוולטה, בן הרמנס הבלגי הנמנה על צמרת הרוכבים בעולם, ג'ולייאם בויווין הקנדי, קריסטס ניילנדס האלוף הלטבי שנחשב לאחד הכישרונות הצעירים הבולטים בעולם, זאק דמפסטר האוסטרלי הוותיק, והספרינטר האיטלקי כריסטיאן סבאראגלי.

המהדורה ה-101 של הג'ירו, שתהיה הראשונה אי פעם שתצא מגבולות איטליה, תימשך 23 ימים, כאשר אחרי שלושה ימים בישראל הרוכבים ימשיכו לארץ המגף להמשך התחרות. קטע הפתיחה, שייערך ביום שישי בירושלים, יורכב ממירוץ אישי של 9.7 קילומטרים נגד השעון. בשבת ירכבו 176 הרוכבים לאורך מסלול מישורי באורך 167 קילומטרים שייצא מחיפה ויסתיים בתל אביב, וביום ראשון הם יצאו מבאר שבע ויצלחו 229 קילומטרים עד לאילת.

קבוצת סייקלינג אקדמי. נועם מושקוביץ
מירושלים לרומא/נועם מושקוביץ

הוולודרום הראשון במזרח התיכון - בתל אביב

לרגל הג'ירו נחשף הבוקר בתל אביב הוולודרום - זירה מקצועית לרכיבת אופניים ומרוצי אופני מסלול - הראשון במזרח התיכון. הטקס נערך באצטדיון האתלטיקה הדר יוסף במעמד הפילנתרופ היהודי-קנדי סילבן אדמס, שאחראי על הבאת המירוץ לישראל. הוולודרום נבנה כך שיעמוד בתקן האולימפי (אורך של 250 מטר).

אדמס: "מטרת הוולודרום היא לעודד ילדים מכל ישראל לרכב כאן ולחוות את עולם האופניים, ואת החשיבות בפעילות גופנית וספורט. בנוסף מדובר במתקן המתקדם במזרח התיכון ואנו שואפים לארח כאן גם תחרויות בינלאומיות, בין היתר בהשתתפות שכנינו באזור, במטרה להשתמש בספורט כקרקע לשכנות טובה וקרבה בין העמים. כאשר ממש היום נחתו בישראל לרגל הג'ירו קבוצות הרכיבה מבחריין ומאיחוד האמירויות, והן ירכבו בישראל, וייחשפו לוולודרום, ויבינו שהם תמיד מוזמנים ושאנו יכולים להתחרות ולהתאמן יחד".

וולודרום בתל אביב, הוולודרום בהדר יוסף, הדר יוסף, אופניים. אבישג שאר ישוב, אתר רשמי
הוולודורם בהדר יוסף/אתר רשמי, אבישג שאר ישוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully