וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תהיה הפרזנטורית של מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה בישראל

שבוע לפני הגעתו לארץ של מרוץ האופניים היוקרתי, הכריזו מארגני התחרות בישראל כי בר רפאלי תהיה הפרזנטורית הרשמית ותעניק את חולצות המנצחים באירועים שישודרו לכמיליארד צופים

יח"צ - חד פעמי

בר רפאלי נבחרה להיות הפרזנטורית של מרוץ האופניים היוקרתי ג'ירו ד'איטליה שייצא לדרך בישראל ב-4 במאי. השנה החליטו מארגני התחרות כי לרגע הגעתו ההיסטורית של הג'ירו לישראל, גם הפרזנטורית תהיה ישראלית ולאחר דיונים בנושא נבחרה פה אחד הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה המפורסמת.

בשונה מהמקובל באירועי ספורט ברחבי העולם או בקמפיינים כאלה ואחרים, בר רפאלי אינה נבחרה כמפרסמת, אלא צפויה לקחת חלק מרכזי ופעיל באירועי המרוץ - החל מאירוע הצגת הקבוצות והרוכבים שישודר ב'יורוספורט' ברחבי העולם, דרך הזנקת ה-Big Start ב-4 במאי, במות הסיום והכרזות המנצחים במסגרתם תעניק את חולצות המנצחים ובהם החולצה הורודה המפורסמת "Maglia Rosa".

בר רפאלי ג'ירו. אסף,
נבחרה פה אחד. בר רפאלי/אסף

זו אינה הפעם הראשונה שרפאלי נבחרת לייצג מותגים איטלקיים ובינלאומיים מובילים, כך שהיא כבר מוכרת היטב ונערצת על ידי האיטלקים.

מייסד ומנכ"ל קבוצת 'קומטק', המפיק הראשי של ה-"Big Start Israel" ג'ירו ד'איטליה דניאל בנעים הדגיש כי: "הבחירה בבר הייתה טבעית. המרוץ יועבר בשידור ישיר למיליארד צופים ורצינו שכפרזנטורית רשמית תייצג אותנו בר רפאלי, דמות בינלאומית בעולם התקשורת והאופנה עם מעריצים בכל העולם אשר מוכרת מאוד ומייצגת בהצלחה את ישראל במשך שנים רבות".

כידוע, וכפי שכבר הוכרז בספטמבר האחרון, הג'ירו ד'איטליה לראשונה בהיסטוריה יצא מגבולות אירופה ומקטעיו הראשונים יתקיימו בישראל בין ה-4-6 במאי. ה-"Big Start Israel" צפוי למשוך לישראל כ-10,000 תיירים, בנוסף לספורטאים, אנשי צוות וכתבים רבים שיגיעו ארצה וכן מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם, שיחשפו לא רק למרוץ, אלא גם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל.

מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ, והוא צפוי לספק תשואה כלכלית הנאמדת בעשרות מיליוני שקלים. 176 מהרוכבים הטובים בעולם, ובהם רוכבי "Israel Cycling Academy" הישראלית יחצו את ארץ ישראל לאורכה ולרוכבה, בירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע, אילת וערים רבות נוספות בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully