וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ג'ייסון סיגרס נשאר במכבי ראשון לציון ולא יעבור להפועל תל אביב

1.5.2018 / 16:16

הגארד האמריקאי של הכתומים יישאר בעיר היין אחרי שסרב לעבור לשורות האדומים ללא הבטחה בכתב כי יירשם למשחקי הקבוצה ולא יישאר מחוץ לסגל. הקבוצות כבר סיכמו על המעבר. תם מועד ההעברות ובהפועל ישארו עם 4 זרים עד סיום העונה

one

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ייסון סיגרס יסיים את העונה בקבוצתו ולא יעבור להפועל תל אביב, למרות ניסיון דרמטי של השעות האחרונות של חלון העברות. האדומים קמו לבוקר בתחושה כי לא יתבצע שום מהלך עד לתום החלון, וישארו בסגל הנוכחי, אלא שבשעות הבוקר הפתיעו אנשי ראשון לציון ויצרו קשר עם הפועל במטרה להעביר את סיגרס, שלפני שבועיים ביקש להשתחרר מעיר היין לטובת הקבוצה מהדרייב אין. בתום מגעים שנמשכו כמה שעות, סיכמו המועדונים את מעברו של סיגרס עד לסיום העונה.

אלא שבשלב הזה העניינים החלו להסתבך. סיגרס עודכן על המהלך מראשי שתי הקבוצות וסוכנו, והביע חשש כי מצבו הנוכחי, בו לא מתלבש בשורות הכתומים, ימשיך בהפועל תל אביב שתצטרך לבחור בכל משחק איזה שחקן לא להלביש. השחקן דרש הבטחות מהפועל, ראשי האדומים סרבו להעניק לו הבטחה בכתב, וסיגרס הודיע כי ישאר בראשון לציון שרצתה לשחררו. האדומים המשיכו ללחוץ למשך כמה שעות, אך לבסוף העסקה נפלה.

עוד בנושא
עירוני נס ציונה: אוון ייטס חתם עד לסיום העונה
דימיטריס ינאקופולוס: "לך תז**%ן ברתומאו, אתה לא בנאדם בכלל
סטראטוס פרפרוגלו: "הופתעתי כשירושלים לא נתנה לי ללכת"

ג'ייסון סיגרס שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
ממשיך עם צביקה שרף. סיגרס/מגד גוזני

בינתיים בהפועל מרוצים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים שלשום בניצחון על הפועל חולון, ובעיקר מהריצה המדהימה ברבע האחרון - 2:28, שהובילה את הקבוצה ליתרון בן 30 נקודות על יריבתה לצמרת. עם זאת, בהפועל יודעים כי הסיכוי להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף הוא עדיין לא גדול במיוחד, ועליהם להשיג ניצחונות במשחקים הקשים שעומדים בפניהם - ביום חמישי דרבי ביד אליהו, ביום ראשון משחק בית נגד הפועל ירושלים ובשבוע הבא משחק חוץ באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully