וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: אוון ייטס חתם עד לסיום העונה

30.4.2018 / 21:42

הפורוורד האמריקאי, ששיחק בשנה שעברה במדי מכבי רחובות מהליגה הלאומית, מחזק את הכתומים רגע לפני תום מועד ההעברות ויעבה בעיקר את מערך האימונים, כשהוא לא אמור להתלבש בליגה. שיחק העונה בליגה השנייה בספרד

one

רגע לפני תום מועד ההעברות צירפה הערב (שני) עירוני נס ציונה את הפורוורד האמריקאי אוון ייטס ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי רחובות. ייטס אמנם יירשם מחר בבוקר במשרדי איגוד הכדורסל, אך בנס ציונה מביאים אותו בעיקר בשביל לחזק את מערך האימונים עד לסיום העונה, ורק במקרה לא צפוי הוא יקבל דקות משחק.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
צירף שחקן אימונים. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

ייטס (1.98, 27) הוא בוגר אוניברסיטת אשלנד מה-NCAA2 בשנת 2013, ששיחק בליגה הדנית בעונת 2015/16 לפני שהצטרף למכבי רחובות של אבנר יאור בקיץ 2016. בליגה הלאומית היה ייטס אחד משחקני הפנים היעילים כשרשם 15.7 נקודות ו-10.9 ריבאונדים למשחק. בקיץ השתדרג וחתם בקבוצת קוויאחו מהליגה השנייה בספרד, והצליח להוביל אותה להשארות בליגה במחזורי הסיום כשהוא רושם 13.8 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק.

בזכות הניצחון של נס ציונה במחזור האחרון על מכבי ראשון לציון, בו יצאו מפיגור 36:16 לניצחון 91:101, ברחה הקבוצה בצורה משמעותית ממאבקי הירידה והם כרגע יתמקדו בניסיון לתפוס את המקום השמיני ולשוב לרבע גמר הפלייאוף אחרי שלוש שנים. ביום חמישי תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד אחת הקבוצות החמות בליגת העל, גלבוע/גליל,עליה גברה נס ציונה פעמיים העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully