וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטריס ינאקופולוס: "לך תז**%ן ברתומאו, אתה לא בנאדם בכלל"

בעלי פנאתינייקוס שוב זועם על מזכ"ל היורוליג אחרי שהארגון קנס את הקבוצה בזמן שהמשפחה מתאבלת על מות דודו: "אתה בנאדם קטן, מנסה להרוג אותי". לכך הוסיף: "יורוליג מאפיה"

הפוסט של דימיטריס ינאקופולוס בעלי פנאתינייקוס על ג'ורדי ברתומאו. מתוך אינסטגרם,
התמונה שהעלה ינאקופולוס באינסטגרם/מתוך אינסטגרם

בעלי פנאתינייקוס דימיטריס יאנקופולוס ממשיך לתקוף את היורוליג ואת המזכ"ל ג'ורדי ברתומאו דרך חשבון האינסטגרם שלו. יאנקופולוס פרסם פוסט מלא ארס נגד ברתומאו אחרי מותו של הדוד שלו, קוסטאס. ככל הנראה הזעם נובע מכך שהיורוליג השיתה קנס נוסף על בעלי פאו בשל הפוסטים הקיצוניים שלו ועשתה זאת בזמן שהוא מתאבל על דודו.

"בזמן שאנחנו מקבלים אינספור הודעות של תמיכה וניחומים מכל אירופה על אובדן קוסטאס יאנקופולוס, ממייסדי פנאתינייקוס שלנו. בזמן שהמשפחה שלנו מאוחדת באבל, אתה שוב מוכיח כמה אתה קטן כמו שהראית כבר במקרים רבים בעבר", הפציץ יאנקופולוס, "כשהגנתי על הילדים שלי מקללות וחפצים שנזרקו עליהם או כששיתפת את התמונה שלי באולמות יורוליג כאילו אני איזה רוצח סדרתי. ועכשיו, בזמן שהמשפחה שלי מתאבלת, אתה ממשיך לנסות להרוג את פנאתינייקוס ואותי בצורה אישית.

"שיהיה, אני רק אומר לך בהצלחה בניסיון שלך. לא מגיע לך שום דבר אחר. אני מבהיר שוב לכל החברים האחרים ביורוליג שאין שום סיבה לתת לבנאדם שלא מכבד מוסדות כמו המשפחה ואפילו לא את האבל של אחרים לשבת איתנו באותו שולחן, ובטח שלא לנהל את ההצגה. זו פארודיה. ספורט מבוסס על אנשים ואתה ממש לא איש ולא בנאדם". לכך הוסיף שני השטאגים, הראשון: "יורוליגמאפיה" והשני: "ברתומאוהחוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully