וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "לא נישאר בחדר ההלבשה". די פרנצ'סקו: "לא נשנה הכול בגלל סלאח"

מאמן ליברפול לא מסתפק ב-2:5 המרשים מול רומא לקראת משחק הגומלין בחצי הגמר הצ'מפיונס (ד', 21:45, ערוץ 13). מנגד, הבוס של הג'אלורוסי נערך לעוד מפגש טעון מול האקס המצרי

חצי הגמר - הגומליןהסתיים02/05/2018
רומא
  • מילנר (15, גול עצמי)
  • דזקו (52)
  • נאינגולן (86)
  • נאינגולן (90, פנדל)
2:4
  • (9) מאנה
  • (25) ווינאלדום
ליברפול
עריכת וידאו: מתן חדד

    העולה השנייה לגמר ליגת האלופות לעונת 2017/18 תיקבע מחר (רביעי) בתום משחק הגומלין בין רומא לליברפול באולימפיקו - ואז נדע מי השתיים שתאבקנה על הגביע עם האוזניים הגדולות בקייב, ב-26 במאי. בשבוע שעבר, מוחמד סלאח וחבריו חגגו 2:5 מבטיח מאוד באנפילד על הג'לארוסי, שעוד יצאו בתחושה טובה לאחר שהשיגו שני שערי חוץ בדקות הסיום. כעת, הקבוצה של אוזביו די פרנצ'סקו זקוקה ל-0:3 (או 1:4) כדי להעפיל לגמר - בדיוק אותה תוצאה שעזרה לה לחלוף על פני ברצלונה ברבע הגמר.

    רומא תנסה לשאוב עידוד מהמאזן המרשים שלה העונה בבית, שם טרם הפסידה במסגרת ליגת האלופות ולא הוציאה ולו כדור אחד מהרשת, אך תצטרך כמובן גם לעצור את ההתקפה הטובה במפעל (37 שערים עד כה) אם היא רוצה להשיג מהפך גדול שישלח אותה לגמר אירופי ראשון מאז 1990/91 (אז הפסידה לאינטר בגמר גביע אופ"א). מנגד, המייטי רדס מחפשים גמר שלישי בצ'מפיונס מאז שנת 2005 (בדרך הופיעו גם בגמר הליגה האירופית) וראשון מ-2007. מתוך תשע הופעות קודמות שלהם בחצי גמר המפעל האירופי הבכיר, בשבע הם גם הגיעו לגמר.

    די פרנצ'סקו צפוי לחזור למערך של 4:4:3, אחרי שהניסוי שלו לפתוח עם שלושה בלמים באנפילד לא ממש הניב את התוצאה הרצויה. קווין סטרוטמן פצוע וצפוי להחמיץ את המשחק, ובהיעדרו יפתחו כנראה בקישור דניאלה דה רוסי, ראגה נאינגולן ולורנצו פלגריני. פטריק שיק יועדף הפעם על פני צ'נגיז אונדר, ויפתח בהתקפה לצד אדין דז'קו וסטפן אל שעראווי. אצל יורגן קלופ לא צפויים שינויים לעומת ה-11 שפתחו במשחק הראשון, מלבד ג'ורג'יניו ויינאלדום שיחליף את אלכס אוקסלייד צ'מברליין שגמר את העונה.

    עוד בנושא

    שר הספורט של מצרים הודיע: "נמלא את כל הדרישות של מוחמד סלאח"
    דיווחים: רוברטו מאנצ'יני סיכם כמאמן הבא של נבחרת איטליה
    גרהאם מורטי פוטר מריינג'רס, סטיבן ג'רארד צפוי להחליפו בתפקיד

    מאמן רומא אוזביו די פרנצ'סקו. רויטרס
    מאמין בניסים. די פרנצ'סקו/רויטרס

    "אנחנו לא יכולים לשנות את הקבוצה כולה בשביל שחקן אחד", אמר די פרנצ'סקו על סלאח, שכבש צמד ובישל עוד שני שערים מול האקסית במשחק הקודם. "שמעתי דיבורים על מערכים כאלה ואחרים בהגנה. אנחנו צריכים לשמור על עירנות ולהיות מודעים ליכולות שלו. הוא טוב מאוד בתקיפת השטחים המתים בחלק האחורי של היריבה, והוא יודע לקרוא מצבים מסוכנים. לא נוכל לשים עליו שלושה שחקנים".

    "התכוננו למשחק הראשון היטב, אבל במהלכו שכחנו קצת מה לעשות", הודה המאמן, "לא הכול מסתדר כמו שרוצים. היינו נתונים לרחמיה של ליברפול במשך 25 דקות ואסור שזה יקרה, ננסה לתקן את זה. לחזור על הקאמבק שעשינו נגד ברצלונה זה אף פעם לא קל, אבל עם הקהל והתשוקה באצטדיון אולי נוכל להשיג נס נוסף. אנחנו מתמודדים מול קבוצה אחרת הפעם, כזו שמחזיקה פחות בכדור. אם הייתי יכול לעשות העתק-הדבק על ההופעה שלנו מול ברצלונה, הייתי עושה את זה. נצטרך להבקיע מוקדם ככל הניתן ולתת לאוהדים שלו סיבות לדחוף אותנו".

    ראג'ה נאינגולן: "יהיה קשה, אבל לא בלתי אפשרי. עשינו את זה נגד ברצלונה ואז מסי וסוארס בקושי הצליחו לבעוט כל המשחק. ננסה לייצר עוד רגע היסטורי. היינו עצובים לאחר המשחק הראשון אבל המאמן אמר לנו שאנחנו מוכרחים להאמין. הייתה אווירה נפלאה באנפילד, אפשר היה להרגיש שאנשים שם חיים למען הקבוצה. זה לא ככה בהרבה מקומות, אבל עכשיו הם מגיעים אלינו ואני חושב שהם ימצאו אווירה דומה".

    שחקן רומא ראג'ה נאינגולן. רויטרס
    "קשה, אבל אפשרי". נאינגולן/רויטרס

    מנגד, מאמן ליברפול יורגן קלופ הכריז במסיבת העיתונאים: "אנחנו פה כדי להיאבק על החלומות שלנו ואנחנו רוצים להיות בגמר. הרבה אנשים חושבים שכל מה שרומא צריכה לעשות זה לנצח 0:3 ושזה אפשרי. אבל גם אנחנו נהייה שם. לא נישאר בחדר ההלבשה. זו הזדמנות גדולה עבורנו. אחרי שספגנו שני שערים בסיום המשחק באנפילד אנשים חשבו שאנחנו בדרך להפסד וזה לא נכון".

    בהתייחס למוחמד סלאח אמר קלופ: "סלאח התבגר. הוא צבר ביטחון רב בפיורנטינה ולאחר מכן עבר לרומא בה התפתח להיות השחקן שאנחנו זוכים ליהנות ממנו היום. אני לא צריך ללמד אותו איך לעשות שערים".

    יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
    "ניאבק על החלום". קלופ/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 618889

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully