וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט של מצרים הודיע: "נמלא את כל הדרישות של מוחמד סלאח"

מקבלי ההחלטות בקהיר נבהלו מאיום המרומז של הכוכב הגדול להחרים את המונדיאל בשל העובדה שהנבחרת עשתה שימוש מסחרי בדמותו מבלי לקבל את אישורו. סוכנו: "העם המצרי תומך בו"

עריכת וידאו: מתן חדד

אוהדי נבחרת מצרים יכולים להירגע. המחלוקת המסחרית בין מוחמד סלאח לבין ההתאחדות המצרית הגיעה לסיומה ונראה שהאיום של סוכנו להחרים את המונדיאל ירד מן הפרק. המחלוקת פרצה לאחר שסלאח זעם על כך שהנבחרת השתמשה בתמונתו בפרסומת שצוירה על המטוס של הנבחרת המצרית. כוכב ליברפול מחזיק בהסכם חסות עם חברת "וודאפון" שמהווה מתחרה לספונסר הרשמי של הנבחרת. עובדה זו העצימה את המחלוקת עוד יותר.

עם זאת, לאחר שפורסם כי סוכנו של סלאח רמי עבאס לא שולל אי השתתפות של הסופר סטאר במונדיאל, נכנס לתמונה הממשל המצרי. שר הספורט של מצרים חאלד עבד אל עזיז כינס מפגש דחוף של ראשי ההתאחדות המצרית בה הוחלט להיענות לכל דרישותיו של סלאח.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
האיש החזק במצרים. סלאח/רויטרס

לאחר מכן פרסם עבד אל עזיז הבהרה בטוויטר בה כתב: "אני מבטיח שאנחנו נכבד את כל החוזים שעליהם סלאח חתום בבריטניה". עם זאת, לא נמסר האם הפרסומת עם תמונתו של סלאח תוסר מהמטוס של הנבחרת. במקביל, הסוכן רמי עבאס יצא עם מסר פייסני משלו בו נכתב: "אני רוצה להודות לכל אוהדי נבחרת מצרים שתומכים בנו. זה מדהים. אנחנו מעריכים זאת".

עוד בנושא
סכסוך בין מוחמד סלאח להתאחדות המצרית, שהבטיחה לפתור את המצב
מדריך השידורים המלא לקראת מונדיאל 2018: היכן ישודרו המשחקים?
ההתאחדות השבדית הודיעה: "זלאטן איברהימוביץ' לא ישחק במונדיאל"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הציוץ של הסוכן רמי עבאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully