וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: רוברטו מאנצ'יני סיכם כמאמן הבא של נבחרת איטליה

בפגישה שערך ברומא עם נציגי ההתאחדות האיטלקית, המאמן בן ה-53 סיכם את תנאיו לשנתיים. קיבל פנייה לאחר שאנצ'לוטי סירב לתפקיד ויוכרז רשמית כמאמן האזורי לאחר משחקו האחרון בזניט

עריכה: מתן חדד

חצי שנה עברה מאז נכשלה נבחרת איטליה להעפיל למונדיאל בקיץ הקרוב, ובארץ המגף עדיין מלקקים את הפצעים ומנסים לצאת לדרך חדשה. על פי דיווחים שונים ברחבי אירופה, הלילה (בין שני לשלישי) עשו האיטלקים צעד משמעותי לעבר שיקום מצבם, כאשר סיכמו עם רוברטו מאנצ'יני כי יהיה המאמן הבא של האזורי. בפגישה סודית שנערכה ברומא בין המאמן בן ה-53 לבין נציגי ההתאחדות לכדורגל באיטליה סוכמו התנאים בין הצדדים לחוזה לשנתיים, והודעה רשמית בנושא אמורה לצאת לאחר משחקו האחרון של מנאצ'יני בזניט סנט פטרסבורג.

מאנצ'יני דחה כבר בחודש נובמבר, מעט לאחר סיומו של הקמפיין הכושל ופיטוריו של ג'אמפיירו ונטורה, הצעה להחליפו וטען אז שהוא מרוצה מעבודתו ברוסיה. מאז, האיטלקים הספיקו לפנות וקבל תשובות שליליות ממאמנים בכירים גמו קרלו אנצ'לוטי ואנטוניו קונטה, ולבסוף הם חזרו לאופציית מאנצ'יני - שגם הוא שינה ככל הנראה את דעתו בנושא. אגב, באירופה טוענים שאנצ'לוטי סירב מכיוון שהוא לוטש עיניו לעבר משרת המאמן בארסנל, שתתפנה בקיץ אחרי 22 שנה.

מאנצ'יני כיכב כשחקן בבולוניה, סמפדוריה ולאציו ושם גם 36 הופעות במדי הנבחרת. מאז פרישתו הוא אימן בפיורנטינה, לאציו, אינטר, מנ'צסטר סיטי, גלאטסראיי וכאמור זניט. הוא זכה בשלוש אליפויות איטליה ובתואר נוסף בפרמיירליג.

עוד בנושא

שר הספורט של מצרים הודיע: "נמלא את כל הדרישות של מוחמד סלאח"
אפילו ריאל מדריד בירכה: צפו בתמונות ממצעד הדאבל של ברצלונה
ביקורת חריפה על לבנדובסקי: "שחקן של חורף, רועדות לו הברכיים בלחץ"

רוברטו מאנצ'יני מאמן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
עובד לכדורגל בינלאומי. מאנצ'יני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully