וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה על לבנדובסקי: "שחקן של חורף, רועדות לו הברכיים בלחץ"

בגרמניה תקפו את החלוץ הפולני בעקבות ההופעה החלשה שלו מול ריאל מדריד בשבוע שעבר, דיווח: "הוא חסר חשק ועצלן באימונים". היינקס קיים איתו שיחה ועשוי לספסל אותו בגומלין

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ימתין על הספסל מול ריאל? לבנדובסקי/GettyImages

יממה לפני הגומלין מול ריאל מדריד ובבאיירן מינכן ממש לא שקט. בקבוצה יש ביקורת קשה מאוד כלפי רוברט לבנדובסקי, שהיה חלש מאוד במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות ועשוי לשבת על הספסל בגומלין.

אחרי הופעת הנפל של החלוץ הפולני במינכן קיים מאמן באיירן יופ היינקס שיחה איתו כשעל פי שלל הדיווחים השיחה הזו לא נגעה רק להחמצות הרבות שלו מול ריאל. בבילד דווח כי לבנדובסקי היה "עצלן וחסר אכפתיות" באימונים האחרונים של באיירן לפני המשחק הראשון מול ריאל. ההחמצות שלו והעובדה שנראה כחסר כל חשק במשחק החשוב מול הבלאנקוס גרמו לרבים מחבריו לקבוצה לכעוס עליו, כך לפי הדיווח.

על פי מה שיצא לתקשורת, השיחה בין היינקס ללבנדובסקי לא הייתה שיחת מוטיבציה אלא מעין שיחת נזיפה וכרגע המאמן מתלבט האם לפתוח עם החלוץ בגומלין. להיינקס יש אפשרות להעלות בהרכב גם את סנדרו ואגנר מלא התשוקה וההתלהבות שגם מראה יכולת מצוינת מאז נרכש מהופנהיים בינואר. בגרמניה טוענים כי ספסול במשחק גדול וחשוב כל כך יהווה בבחינת סטירה בפרצופו של לבנדובסקי ומזכירים כי ההופעה הגדולה האמיתית שלו בשלב נוקאאוט בליגת האלופות הייתה עם הרביעייה שכבש נגד ריאל מדריד במדי דורטמונד ב-2013. בעיתון סודדויטשה, המזוהה מאוד עם באיירן מינכן, הגדירו את לבנדובסקי כ"כדורגלן חורף שהברכיים שלו מתחילות לרעוד כשהמשחקים הממש גדולים מגיעים באפריל ומאי".

יופ היינקס לצד קרל היינץ רומניגה באיירן מינכן. רויטרס
מגנים על לבנדובסקי. רומניגה והיינקס/רויטרס

ברקע כזכור קיימים דיבורים על כך שלבנדובסקי מעוניין לעזוב את באיירן מינכן בקיץ ולעבור אל אותה ריאל מדריד מולה זייף בשבוע שעבר. לפני כחודשיים אף התעמת לבנדובסקי באחד האימונים עם מאטס הומלס, שאיבד כדור שהוביל לשער אותו ספגה הקבוצה של השניים באימון. הומלס אמר לו: "לבי, אתה רציני? אתם באמת קושר את השרוכים? מה זה החרא הזה?". לבנדובסקי ענה לו: "אתה איבדת את הכדור ממש עכשיו". הומלס אמר: "זו הייתה טעות. איתך, לעומת זאת, זו הגישה שלך". לבנדובסקי: "אתה מאבד את הכדור כל הזמן. אתה רק דיבורים". הומלס: "אוי באמת סתום את הפה! לך לעזאזל". לאחר מכן השניים לא שוחחו יותר באימון ולא לחצו ידיים.

יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה הגיב לביקורות הקשות שספג לבנדובסקי גם מאוהדי הקבוצה כשאמר בשדה התעופה ביציאה למדריד: "אני חושב שכל הדיון הזה מגוחך, וכך חושבים כולם במועדון. הוא כבש 39 שערים העונה ואנחנו מאושרים מאוד שהוא משחק במועדון שלנו וישחק בבאיירן גם בעונה הבאה. הוא מכונת שערים". רומניגה נתלה באילנות גבוהים וסיפק דוגמה מהעבר: "אני זוכר בעבר עם גרד מולר, למשל, שמחזיק בכל שיאי הכיבושים לא רק בבאיירן אלא בכל גרמניה, היו לו פעם עשרה משחקים ללא כיבושים אבל אז הגיעו משחקים בהם הוא כבש צמד או שלושער, אני מקווה שזה יהיה היום הזה בשביל לבנדובסקי". רומניגה הגיב לדיבורים על חוסר המוטיבציה של לבנדובסקי באימונים ואמר: "אני לא צופה באימונים, המאמן שלנו אחראי על זה והוא אמר שלבנדובסקי מתאמן היטב, אז הכול בסדר".

מי שהעביר ביקורת על לבנדובסקי היו שניים משחקני העבר של באיירן מינכן, אוליבר קהאן וביצ'נטה ליזארזו. השוער האגדי אמר אחרי המשחק הראשון: "במשחקים האלה הוא עושה מעט מדי". ליזארזו אמר בראיון: "הוא לא ניצל את האיכויות שלו מספיק במשחק הראשון, משחקנים מהסוג שלו אתה מצפה שיעשו את ההבדל במשחקים כאלה". גם דיטמאר המאן ירד על לבנדובסקי וכתב בטור שלו: "איפה הוא היה כשזה היה חשוב מאוד מול ריאל מדריד? לא במשחק בכלל. הגדולה זה לכבוש במשחקים האלה ולא רק נגד באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד".

סנדרו ואגנר גם התייחס לחלוץ הפולני ואמר עליו: "אף אחד הוא לא מכונה. רוברט הוא חלוץ ברמה גכבוהה מאוד ואין על זה ויכוח בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully