וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרהאם מורטי פוטר מריינג'רס, סטיבן ג'רארד צפוי להחליפו בתפקיד

מאמן מועדון הפאר הסקוטי הועזב בעקבות התבוסה 5:0 בדרבי במחזור הליגה האחרון, ובאנגליה מדווחים ששחקן העבר צפוי לסכם את תנאיו עד לסוף השבוע. זו תהיה משרתו הראשונה כמאמן ראשי

עריכה: מתן חדד

הפתעה בסקוטלנד: סטיבן ג'רארד עומד להתמנות למאמנה של ריינג'רס, לאחר שמאמנה גרהאם מורטי פוטר הבוקר (שלישי) מתפקידו, בעקבות התבוסה 5:0 בדרבי מול סלטיק במחזור הליגה האחרון. שחקן העבר של ליברפול ונבחרת אנגליה נמצא על פי הדיווחים כבר מאתמול בלילה בגלאזגו ומנהל משא ומתן עם ראשי מועדון הפאר, כאשר הצדדים מקווים להגיע להסכמות עד סוף השבוע.

באנגליה טוענים כי בפניו של ג'רארד בן ה-37 עומדות כעת שתי התלבטיות בשלב זה: האם לעזוב את תפקידו כמאמן במחלקת הנוער של ליברפול והאם כדאי לו להגיע לריינג'רס, בהתחשב בשליטה הבלתי מעורערת של סלטיק בליגה ובפער המקצועי העצום בין הקבוצות. אם הוא אכן יחליט להצטרף ל"טדי ברס", הוא צפוי להביא עימו מאנפילד את מאמן הכושר ג'ורדן מילסום ואת עוזרו, טום קולשואו.

ג'רארד בילה כמעט את כל הקריירה שלו בליברפול, שם עלה לבוגרים ב-1998 ושיחק עד לשנת 2015, ולפני שפרש יצא גם להרפתקה קצרה בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS. כשחקן הוא זכה בליגת האלופות, בגביע אופ"א ובשני גביעי אנגליה ורשם 114 הופעות בנבחרת אנגליה.

עוד בנושא

דיווחים: רוברטו מאנצ'יני סיכם כמאמן הבא של נבחרת איטליה
שר הספורט של מצרים הודיע: "נמלא את כל הדרישות של מוחמד סלאח"
אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:2 את ווטפורד והתקרבה להבטחת המקום בליגת האלופות

שחקן העבר סטיבן ג'רארד במשחקה של ליברפול. רויטרס
יוצא לדרך חדשה? סטיבן ג'רארד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully