וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:2 את ווטפורד והתקרבה להבטחת המקום בליגת האלופות

הספרס השיגו את ניצחונם ה-21 העונה בפרמיירליג בזכות שערים של דלה עלי (16) והארי קיין (48) וצימקו את הפער מליברפול השלישית לנקודה. ווטפורד עם משחק שביעי ללא ניצחון

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
התגבר על הצרעות. דלה עלי/רויטרס

טוטנהאם התקרבה ערב (שני) להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. זאת לאחר שגברה 0:2 על ווטפורד במשחק במסגרת המחזור ה-36. בכך צימקו הספרס את הפער מליברפול השלישית לנקודה כשלקבוצה הלונדונית משחק אחד פחות. חשוב מכך, טוטנהאם פתחה פער של חמש נקודות מן המקום החמישי בו נמצאת צ'לסי והמוביל בסיום העונה לליגה האירופית. ווטפורד מצידה ממשיכה ברצף לא מחמיא של שבעה משחקים ללא ניצחון ומדורגת כעת במקום ה-13 בטבלה.

דלה עלי כבש את הראשון של טוטנהאם כבר בדקה ה-16 תוך ניצול טעות קשה של שוער הצרעות אורסטיס קרנזיס. היווני שמט כדור פשוט עליו השתלט כריסטיאן אריקסן, הדני שלח לעברו של דלה עלי שלא התקשה לכבוש את שערו השמיני העונה. מכונת השערים ושמה הארי קיין נכנסה לפעולה עם שער שנכבש מתיבת החמש בדקה ה-48 והחלוץ קבע 0:2 לזכותה של טוטנהאם. שער הליגה ה-26 של החלוץ שנמצא על הכוונת של הקבוצות הגדולות באירופה. כל הניסיונות של ווטפורד לשנות את התוצאה כשלו וטוטנהאם חגגה ניצחון ליגה 22 העונה.

עד לסיום העונה נותרו לספרס משחקים נוחים יחסית מול ווסט ברומיץ' (חוץ), ניוקאסל (בית) ולסטר (בית) כך שהספרס כנראה ישתייכו למועדון העלית בליגת האלופות גם בעונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully