וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "אין תחרות בליגה האיטלקית, אנחנו מאבדים הרבה אוהדים"

מאמן נאפולי נשמע מיואש אחרי ההפסד לפיורנטינה שהגדיל שוב את הפער מיובנטוס ל-4 נק': "רואה את הפרמיירליג, שם יש תחרות וכל שנה אלופה חדשה. זה מגדיל את המוטיבציה של הקבוצות"

רק לפני שבוע מאבק האליפות באיטליה נפתח בגדול אחרי שנאפולי ניצחה במשחק העונה את יובנטוס 0:1 וצימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד. אלא שבמחזור החולף כל המאמץ של הפרטנופי ירד לטמיון אחרי שהם הובסו 3:0 אצל פיורנטינה ויובה, שהשיגה 2:3 דרמטי בחוץ על אינטר, פתחה שוב פער של ארבע נקודות כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה.

עוד בנושא:

סכסוך בין מוחמד סלאח להתאחדות המצרית, שהבטיחה לפתור את המצב
נאפולי הפסידה 3:0 לפיורנטינה, הפער בצמרת: ארבע נקודות

שחקני נאפולי מאוכזבים. רויטרס
איזה דיכאון. שחקני נאפולי מאוכזבים/רויטרס

מה שלמעשה הכריע את המשחק של נאפולי כבר בפתיחה היתה החלטה שנויה במחלוקת של השופט להרחיק את קוליבאלי בלם האורחים אחרי ספק עבירה שלו, מה שהוביל להתפרקות של נאפולי ושלושער של ג'יובאני סימאונה, הבן של דייגו מאמן אתלטיקו.

מאוריסיו סארי מאמן נאפולי היה ממורמר מאוד בסיום ותקף את הליגה האיטלקית: "אני חייב להגיד שכשאני רואה את הפרמיירליג שבה יש אלופה חדשה בכל שנה, זה מגדיל את המוטיבציה של הקבוצה להצלחה. המצב הוא שונה באיטליה. יש סיכון שנפסיד הרבה אוהדים שאוהדים קבוצה שלעולם לא יזכו בכלום וגם הם יודעים את זה".

באיטליה מעריכים שההצהרות של סארי על הפרמיירליג אין מקריות ושהוא עשוי לעזוב את נאפולי בקיץ ולאמן את אחת הקבוצות הבכירות של לונדון. סארי לא האשים באופן ישיר את השופטים והסכים רק להגיד בסיום: "הפסדנו היום בגלל הופעה רעה. אני רוצה להגיד תודה לאוהדים שלנו, הם עודדו אותנו בצורה יוצאת דופן. מצטער על ההפסד אבל אנחנו לא מכונות, עכשיו אנחנו צריכים לפצות על זה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully