וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בין מוחמד סלאח להתאחדות המצרית, שהבטיחה לפתור את המצב

כוכב ליברפול זועם על כך שההתאחדות השתמשה בשמו ללא אישור בפרסומת על מטוס הנבחרת וצייץ: "זה עלבון גדול". מאוחר יותר ההתאחדות הבטיחה לפצות את סלאח שהגיב: "מקווה שנמצא פתרון"

עריכת וידאו: מתן חדד

לנבחרת מצרים מעולם לא היה כוכב ענק בסדר גודל של מוחמד סלאח. הסקורר של ליברפול אמור לסחוב את המצרים על גבו במונדיאל שייפתח באמצע יוני. אלא שסכסוך לא פשוט בין סלאח להתאחדות המצרים מעיב על ההכנות של הנבחרת ואפילו מאיים על השתתפותו של הכוכב בטורניר ברוסיה. סלאח זועם על העובדה שההתאחדות המצרית השתמשה בשמו ותמונתו ללא אישור בפרסומת שניצבה על גבי מטוס הנבחרת.

שחקן נבחרת מצרים מוחמד סלאח חוגג. רויטרס
סכסוך רציני מאוד עם ראשי הנבחרת. מוחמד סלאח/רויטרס

לכוכב ליברפול, שנחשב לסלבריטי ענק בארצו, יש הסכם חסות עם חברת "וודאפון", שמתחרה עם הספונסרית של הנבחרת. "מצטער אבל זה עלבון גדול, קיוויתי שהטיפול של ההתאחדות בנושא הזה יהיה טוב יותר", צייץ סלאח בתגובה לפרשה אתמול. מאוחר יותר הלחץ עשה את שלו וסלאח צייץ שוב על כך שההתאחדות הבטיחה לו לפתור את הנושא במהרה ולפצות את וודאפון.

רמי עבאס סוכנו של סלאח טען עוד לפני כן שהוא מחכה לתגובת ההתאחדות המצרית כשאמר: "לא הציעו לנו שום פיתרון, דממה מוחלטת מצידם". אגב, הציוץ של סלאח הפך ויראלי ברשת החברתית כשאוהדים פתחו האשטג עם הכיתוב "תתמכו במוחמד סלאח".

לא ברור האם הכעס של סלאח עלול להוביל אותו לבטל את השתתפותו במונדיאל, אך עבאס סוכנו אמר מוקדם יותר ש"כל האופציות על השולחן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הציוץ הפייסני של סלאח

רמי עבאס סוכנו של סלאח פחות מפוייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully