וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "היינו רעבים לניצחון הזה. נילחם עד המוות"

הארגנטינאי, שכבש את שער הניצחון ב-2:3 הדרמטי של יובנטוס על אינטר, שלח מסר לאוהדי נאפולי. אלגרי: "זה עוד לא נגמר", פיאניץ': "הוכחנו שאנחנו רוצים את האליפות יותר מהכל"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על לגאנס

אוהדי נאפולי הרגישו אתמול (שבת) שזאת העונה שלהם, לפחות עד הדקה ה-87 במפגש בין אינטר ליובנטוס בסן סירו. הנראזורי הובילו 1:2 עם עשרה שחקנים, סמיר הנדאנוביץ' התעופף והציל בעיטה חופשית של פאולו דיבאלה מהחיבורים ונראה היה שהכל הולך לכיוון הפרטנופי. אך אז הגיעה הדקה ה-87, ובתוך שתי דקות חואן קואדרדו וגונסאלו היגואין הפכו את התוצאה והעניקו לאלופה ניצחון קריטי להמשך מאבק האליפות שהעביר את כל הלחץ לנאפולי, שתפגוש מאוחר יותר היום את פיורנטינה בידיעה שאסור לה למעוד (19:00, ספורט 2).

מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אמר בסיום: "הכדורגל ניצח היום. ראינו משחק בין שתי קבוצות איכותיות שנלחמות עד הסוף, עם קהל מדהים. היה חשוב לנצח. עשינו היום עוד צעד קטן לעבר האליפות וכעת אנחנו צריכים לנצח את שאר המשחקים שלנו עד סוף העונה. אם לא היינו מנצחים לנאפולי הייתה הזדמנות לעבור אותנו עם ניצחון בפירנצה, היה חשוב מאוד לא למעוד היום. שום דבר לא נגמר. אי אפשר להירגע. כרגע חסרה לנו חדות ויש לנו עוד מה להשתפר".

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 2:3 את אינטר בסן סירו עם מהפך דרמטי
רומא שמרה על המקום השלישי עם 1:4 על קייבו
דיווח: אנצ'לוטי נפגש עם ראשי ההתאחדות האיטלקית ומתקרב לאימון הנבחרת

שחקני יובנטוס דוגלאס קוסטה, מיראלם פיאניץ' חוגגים. רויטרס
"זה קריטי להמשך". מיראלם פיאניץ' חוגג עם דוגאלס קוסטה/רויטרס

כובש שער הניצחון, גונסאלו היגואין: "זה כדורגל. במשחק הקודם הפסדנו בדקה האחרונה, אבל הפעם אנחנו חגגנו. היינו רעבים לניצחון הזה. אנחנו נמשיך להילחם עד המוות. אינטר שיחקה מעולה, מגיע לה כל הכבוד. לא קל לשחק ברמה כזאת עם עשרה שחקנים".

מיראלם פיאניץ' הוסיף: "ניצחון חשוב. רואים שיש עייפות בשלב הזה של העונה, אז להשיג מהפך כזה נגד קבוצה כל כך טובה באצטדיון כזה קשה זה קריטי להמשך. היינו צריכים לשלוט בצורה טובה יותר כשהובלנו 0:1, אבל הוכחנו שאנחנו רוצים את האליפות הזאת יותר מהכל".

מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
"נגמרה לנו האנרגיה". לוצ'יאנו ספאלטי/GettyImages

המאמן המפסיד, לוצ'יאנו ספאלטי: "הפסדנו כי נגמרה לנו האנרגיה. צריך לזכור ששיחקנו ב-10 שחקנים הרבה מאוד זמן. היה לנו המון חוסר מזל עם שער השוויון שלהם, ומאז הכל הפך כאוטי. לקבוצה הגיע הרבה יותר ממה שהיא השיגה היום. אסור לנו להיות מרירים, יש לנו עדיין מלחמה על כרטיס לליגת האלופות. קשה להשלים עם הפסד כזה אבל אין לנו זמן לחשוב עליו יותר מדי. יהיה לנו לילה אחד ללא שינה ואחריו נצטרך להתאושש. האוהדים יכולים להיות גאים בקבוצה שלהם".

מרסלו ברוזוביץ' פנה לאוהדים וביקש מהם שלא להתאכזב: "נתנו את הלב והנשמה שלנו. אינטר לא הפסידה! התוצאה אכזבה אותנו, אבל אני גאה בהופעה שלנו. פורצה אינטר!". בנוסף, הקרואטי פירסם באינסטגרם תמונה של השלט שהכינו אוהדי הנראזורי לאוהדי הגברת הזקנה, בו הם עוקצים אותם על כך שהם טוענים שיש להם 35 אליפויות. כידוע, ליובה יש 33 אליפויות רשמיות מאחר ושתי אליפויות נפסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully