וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא שמרה על המקום השלישי עם 1:4 על קייבו

קונים תוצאה כזו גם מול ליברפול: הג'אלורוסי הביסו את היריבה מהתחתית עם שערים של שיק, דז'קו (צמד) ואל שעראווי, אליסון עצר פנדל. אמפולי חזרה לסרייה A אחרי עונה אחת בלבד

שחקני אמפולי חוגגים. GettyImages
קאמבק מהיר. שחקני אמפולי/GettyImages

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם 1:4 ביתי של רומא על קייבו, בו שמרו הג'אלורוסי על המקום השלישי לפני הגומלין מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות.

מי שעלתה רשמית בחזרה לסרייה A אחרי עונה אחת בלבד היא אמפולי, שהסתפקה ב-1:1 ביתי מול נובארה וחגגה עם אוהדיה. אמפולי עם 14 נקודות יתרון על פני פארמה ופאלרמו הנאבקות על המקום השני, כשלסיום העונה נותרו ארבעה משחקים ו-12 נקודות בלבד. הקבוצה מטוסקנה חזרה די בקלות אחרי עונה אחת, כשהפסידה רק חמש פעמים וקיבלה 25 שערים מפרנצ'סקו קאפוטו, המבקיע המוביל בסרייה B שמצא את הרשת גם הערב.

שחקני רומא חוגגים: אלכסנדר קולארוב (מימין) עם פטריק שיק. רויטרס
רוצים תוצאה כזו גם מול ליברפול. שחקני רומא חוגגים/רויטרס

רומא - קייבו 1:4

עוד לפני משחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול ליברפול, בו תנסה להפוך את התוצאה אחרי הפסד 5:2 באנפילד, הקבוצה של אוזביו די פרנצ'סקו שמרה על המקום השלישי לפחות לשבוע נוסף עם תוצאה שוודאי תספק אותה באמצע השבוע. פטריק שיק חזר להרכב ובדקה התשיעית כבש מחזור שני ברציפות, אחרי מסירת רוחב מצד שמאל של ראג'ה נאינגולן. האגף השמאלי הניב גם את השער השני, כשאלכסנדר קולארוב הרים ואדין דז'קו המשיך מהאוויר אל הרשת בדקה ה-40. קייבו הנלחמת על חייה קיבלה הזדמנות לחזור עם פנדל והרחקה של חואן ז'סוס בדקה ה-59, אבל אליסון עצר את הבעיטה של רוברטו אינגלזה. למרות הנחיתות המספרית, סטפן אל שעראווי כבש במבצע אישי בדקה ה-66 ובחלוף דקה דז'קו סובב מחוץ לרחבה והשלים צמד. אינגלזה צימק בנגיחה בדקה ה-88.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully