וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנצ'לוטי נפגש עם ראשי ההתאחדות האיטלקית ומתקרב לאימון הנבחרת

המאמן שפוטר מתחילת העונה מבאיירן מינכן נפגש עם ראשי ההתאחדות האיטלקית שלחצו עליו לקבל את התפקיד. פרטי החוזה עדיין לא סוכמו, אך בהתאחדות מעריכים כי אנצ'לוטי יסכים לתנאים שהוצעו לו

one

קרלו אנצ'לוטי מתקרב לאימון נבחרת איטליה. על פי הדיווח ב"קוריירה דלו ספורט" אנצ'לוטי בן ה-58 קיים אתמול (שני) פגישה ברומא עם נשיא ההתאחדות האיטלקית רוברטו פבריצ'יני ועם סגנו אלסנדרו קוסטקורטה במהלכה השניים לחצו על אנצ'לוטי לקבל על עצמו את התפקיד.

אמנם טרם הושגו הסכמות סופיות אך ההערכה היא כי בסופו של דבר אנצ'לוטי יתרצה ויוצג רשמית כמאמן ב-20 במאי. המועמד הנוסף לתפקיד הוא רוברטו מנצ'יני המאמן העונה בחוסר הצלחה את זניט סנט פטרסבורג בליגה הרוסית.

בשלב הזה סלע המחלוקת בין אנצ'לוטי לבין ההתאחדות האיטלקית נוגע לפן הכלכלי. ההתאחדות האיטלקית מוכנה לשלם שכר של חמישה מיליון יורו לשנה למאמן החדש של האזורי ולעוזריו. מדובר בסכומים קטנים משמעותית מאלו שאנצ'לוטי הרוויח במועדוני הפאר בהם עבד. בימים הקרובים מקווים בהתאחדות לגשר על פערים אלו ולהגיע להסכמות סופיות.

עוד בנושא
דיווח: ארנסטו ואלוורדה שוקל לעזוב את ברצלונה מיוזמתו בתום העונה
קלאודיו מרקיזיו: "זה עדיין בידיים שלנו, ואנחנו ביחד עד הסוף"
באנגליה טוענים: מיקל ארטטה המועמד המוביל לאמן את ארסנל

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
הבוס הבא של האזורי? אנצ'לוטי/רויטרס

הנבחרת האיטלקית נשארה ללא מאמן לאחר התפטרותו של ג'אמפיירו ונטורה. הוא סיים את תפקידו באזורי לאחר שהנבחרת כשלה במשחקי הפלייאוף מול שבדיה ונשארה מחוץ למונדיאל לראשונה מזה 60 שנה. המחליף ייאלץ לאסוף את השברים ולנסות להחזיר את הנבחרת הכחולה לימיה הגדולים.

אנצ'לוטי, שכיכב כשחקן ברומא ומילאן, אימן במהלך הקריירה שלו שורה של מועדוני פאר בהם: מילאן, יובנטוס, צ'לסי, פ.ס.ז', ריאל מדריד ובאיירן מינכן ממנה פוטר בתחילת העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully