וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו מרקיזיו: "זה עדיין בידיים שלנו, ואנחנו ביחד עד הסוף"

קשרה הוותיק של יובנטוס מסרב להרים ידיים אחרי ה-1:0 לנאפולי, שהעביר את המומנטום לפרטנופי למרות שהגברת הזקנה עדיין מוליכה את הליגה האיטלקית. חשש שקייליני גמר את העונה

צילום מסך

באיטליה מתקשים להירגע מניצחונה של נאפולי 0:1 על יובנטוס ב'משחק העונה' ביום ראשון. הניצחון עזר לפרטנופי לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד, זאת כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. דעות מסוימות בארץ המגף מציבות את נאפולי כפייבורטית לאליפות, בעיקר בשל היתרון המנטלי שלה על האלופה בעקבות הניצחון וכן לוח המשחקים הקשה יותר, על הנייר, שצפוי לגברת הזקנה.

בינתיים, ביובנטוס אישרו שהבלם ג'ורג'יו קייליני, שנפצע אחרי עשר דקות במשחק נגד נאפולי, סובל מקרע בשרירי מיתר הברך, פציעה שעלולה לסיים עבורו את העונה. הוא יחמיץ באופן וודאי את משחקה של יובה בשבת נגד אינטר בסן סירו ומשם מקווים בקבוצה שיצליחו להכשירו לקראת המשחקים המכריעים של העונה בליגה. "זה עדיין בידיים שלנו", אמר קשר יובנטוס הוותיק, קלאודיו מרקיזיו, בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. "אנחנו יובנטוס. 'כולם ביחד עד הסוף' זה לא רק סלוגן אצלנו, זאת דרך חיים. הדברים עדיין תלוים בנו, ונצטרך להוכיח שאנחנו יובנטוס".

עוד בנושא:

סארי: "אוהדי יובנטוס ירקו עלינו", אלגרי: "היה משחק נורא של שתי הקבוצות"
בדקה ה-90: קאלידו קוליבאלי קבע 0:1 לנאפולי מול יובנטוס, הפער בצמרת צומק לנקודה
ניצחונות ללאציו ואינטר, סטטוס קוו בקרב על ליגת האלופות

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
ראש העיר מבקש מהם לרדת לקרקע. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

בנאפולי חגגו וממשיכים לחגוג את הניצחון, זאת למרות שהקבוצה עדיין במקום השני. ראש העיר לואיג'י דה מגיסטריס אמר: "זה היה יום גדול לכל העיר, אבל אנחנו צריכים להיות מפוקסים במשחקים הבאים. הקבוצה האמינה עד הסוף ולא ויתרה, זה היה מקסים. כל העיר מאושרת אבל המסיבה צריכה להיגמר ואנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא שלנו". אם תצליח לזכות באליפות הסרייה A, נאפולי תעשה זאת לראשונה מאז 1990.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully