וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות ללאציו ואינטר, סטטוס קוו בקרב על ליגת האלופות

הקבוצה מהבירה הביסה בקלות 0:4 את סמפדוריה, אימובילה עם צמד הגיע ל-29 שערי ליגה העונה. הנראזורי חזרו לנצח עם 1:2 על קייבו. איקרדי כבש את שערו ה-26. הפסד 11 רצוף לאודינזה. בנבנטו ירדה רשמית

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו (משמאל) חוגג עם סטפן דה פריי. GettyImages
אימובילה ודה פריי חוגגים/GettyImages

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) כשסטטוס הקוו במאבק על המקום בצ'מפיונס בעונה הבאה נשמר. זאת לאחר שאינטר ורומא השיגו ניצחונות משכנעים. מי שהציגה נתון מביך במיוחד הייתה אודינזה שספגה את הפסדה ה-11 ברציפות, הפעם לקרוטונה. בעקבות תוצאה זו בנבנטו ירדה רשמית לליגת המשנה. בהמשך (21:45) ייערך משחק העונה בין יובנטוס המובילה לנאפולי.

לאציו - סאמפדוריה 0:4

ניצחון קליל לקבוצה מהבירה על חשבונה של סאמפ שניצחה רק פעם אחת בארבעת מחזורי הליגה האחרונים. לאציו עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים שומרת על המקום הרביעי המוביל לצ'מפיונס בתום העונה. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (32) וסטפן דה פריי (43) התכבדו בכיבושים במחצית הראשונה. בחצי השני של המשחק צ'ירו אימוביצה הצטרף לחגיגה עם צמד מהיר (85, 88) והעלה את מספר הכיבושים שלו העונה ל-29.

קייבו - אינטר 2:1

הנראזורי השיגו ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים, על חשבון הקבוצה מוורונה שנמצאת בסכנת ירידה מוחשית לסריה B. מאורו איקרדי כבש מקרוב את הראשון של המילאנזים וה-26 שלו העונה בליגה בדקה ה-52. איבן פרישיץ' הקרואטי סיים מבצע קבוצתי ושיגר את השני של אינטר אל תוך הרשת בדקה ה-61. מריוש סטפינסקי הפולני רק צימק בדקה ה-90 לזכות קייבו שסוגרת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. אגב, איקרדי הפך לשחקן הראשון שהבקיע 26 שערי ליגה במדי אינטר לראשונה מאז עונת 1958/9, אז עשה זאת אנטוניו אנג'לילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאורו איקרדי שחקן אינטר כובש מול קייבו. GettyImages
שובר שיאים באינטר. איקרדי כובש מול קייבו/GettyImages

תוצאות נוספות:

קליארי - בולוניה 0:0

אטאלנטה - טורינו 1:2
לאטאלנטה: רמו פרוייר (53), רובין גוסנס (64) לטורינו: אדם ליאיץ' (56)

אודינזה - קרוטונה 2:1
לאודינזה: קווין לזניה (6), לקרוטונה: סימי (7), דוידה פראוני (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully