וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארנסטו ואלוורדה שוקל לעזוב את ברצלונה מיוזמתו בתום העונה

בספרד טוענים כי המאמן נעלב מהדיווחים בסוף השבוע על הכוונה לפטרו במקרה של כישלון בגמר גביע המלך בו מחצה בארסה את סביליה 0:5. על פי הדיווחים גם הניצחון הגדול לא הרגיע את ואלוורדה

צילום מסך

למרות הזכייה בגביע המלך, לא שקט בברצלונה: כלי תקשורת שונים בספרד דיווחו ביממה האחרונה כי המאמן ארנסטו ואלוורדה שוקל את עתידו במועדון וייתכן ויעזוב מיוזמתו בתום העונה. זאת למרות שהמאמן שהגיע בקיץ האחרון מאתלטיק בילבאו מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות בארסה.

על פי הדיווחים ואלוורדה זעם על פרסומים לפני גמר גביע המלך מול סביליה, בו הביסה ברצלונה את יריבתה 0:5, לפיהם הוא עלול להיות מפוטר מידית במקרה של מפלה בגמר. בהנהלת בארסה הכחישו נמרצות את הדיווחים והכריזו כי אין כוונה להיפרד מהמאמן, אולם נראה שואלוורדה נעלב ומסרב לשכוח גם אחרי הזכייה בתואר הראשון שלו עם ברצלונה.

המאמן בן ה-54 אמנם ספג ביקורות רבות אחרי ההדחה הכואבת של ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות אחרי ההפסד לרומא, אולם ברצלונה דוהרת לעבר זכייה באליפות ספרד כשהיא עדיין לא הפסידה אף משחק ליגה העונה. בעיתונות הספרדית טוענים כי שחקני המועדון, בהם גם ליאונל מסי הביעו תמיכה במאמן, אך לא מן הנמנע כי בעונה הבאה איש מקצוע אחר ידריך את ברצלונה. זאת, כאמור, על אף הזכייה המתקרבת בדאבל.

עוד בנושא
ברצלונה בוכה עם אנדרס אינייסטה: "אחד הימים המרגשים בתולדות המועדון"
די פרנצ'סקו: "אתמודד מול מאמן פנטסטי", קלופ: "אהבתי שרומא ניצחו את ברצלונה"
ברצלונה זכתה בליגת האלופות לנוער אחרי ניצחון 0:3 על צ'לסי

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. AP
יקום ויילך? וואלוורדה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully