וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בחימקי: "השופטים גנבו לנו את המשחק, דורשים הבהרות מהיורוליג"

ראשי הקבוצה הרוסית הגישו מחאה בעקבות ההחלטה לבטל סל קריטי 5.7 שניות לסיום המפגש הדרמטי מול צסק"א בסיומו חגגו האדומים העפלה לפיינל פור: "כמות טעויות השיפוט לא מתקבלת על הדעת"

שחקן חימקי מוסקבה אלכסיי שבד. GettyImages
גניבת השנה ביורוליג? אלכסיי שבד מחימקי עולה לסל/GettyImages

תמונת העולות לפיינל פור היורוליג הושלמה אמש (שישי) לאחר שצסק"א מוסקבה וריאל מדריד השלימו ניצחונות בסדרות על חימקי ופנאתינייקוס בהתאמה. עם זאת, ראשי חימקי טענו הלילה לקיפוח גדול מצד השופטים ותקפו בחריפות את הנהלת היורוליג.

קצפם של אנשי חימקי יצא על כך שהשופטים ביטלו סל קריטי שקלע צ'ארלס ג'נקינס מחימקי 5.7 שניות לסיום כשהאדומים הובילו בנקודה. השופטים דרשו מחימקי לחדש את המשחק שוב בטענה כי סימנו קודם לכן לחילוף, אך הפעם השחקנים בצהוב לא הצליחו לקלוע מול הקבוצה הרוסית הבכירה יותר שהמשיכה לפיינל פור נוסף. "אנחנו משוכנעים שגנבו לנו את הניצחון", נכתב בעמוד האינסטגרם הרשמי של חימקי.

מנכ"ל חימקי פאבל אסטחוב התבטא בחריפות כשאמר: "אני חושב שבשביל ארגון כמו היורוליג במהלך הסדרות היו הרבה מאוד טעויות שיפוט שפשוט לא מתקבלות על הדעת. אנחנו הגשנו מחאה רשמית על השופטים. לדעתנו ההחלטות שלהם השפיעו באופן קריטי על תוצאת המשחק ואנחנו דורשים מהנהלת היורוליג הסברים מדוע השופטים בחרו לנהוג בדרך הזאת ולקבל החלטות שכאלו".

עוד בנושא
תמונת הפיינל פור הושלמה: צסק"א מוסקבה וריאל מדריד העפילו
אתונה כבר מוכנה לליגת האלופות: א.א.ק מאיימת לגנוב את ההצגה
אוברדוביץ' מצדיע לשאראס: "הוא מאמן מדהים, ז'לגיריס עשתה הישג עצום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully