וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הפיינל פור הושלמה: צסק"א מוסקבה וריאל מדריד העפילו

אלכסיי שבד (36 נקודות, 8 שלשות) הוביל קאמבק יפה של חימקי, אבל היגינס קלע סל ניצחון שקבע 88:89 לקבוצה של איטודיס. הבלאנקוס ניצחו 82:89 את פנאתינייקוס, לוקה דונצ'יץ' קלע 17

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
מחכה ליריבה בפיינל פור. סרחיו רודריגס/GettyImages

אחרי שז'לגיריס ופנרבחצ'ה העפילו לפיינל פור, הערב (שישי) הושלמה תמונת העולות לאירוע השיא של היורוליג, והשתיים שקטפו את הכרטיסים האחרונים גם תפגשנה שם בחצי הגמר. צסק"א מוסקבה גברה 88:89 על חימקי והשלימה 1:3 בסדרה, ריאל מדריד העפילה בזכות 82:89 על פנאתינייקוס.

שחקן חימקי מוסקבה אלכסיי שבד. GettyImages
כמעט השיג משחק מכריע. שבד/GettyImages

חימקי - צסק"א 89:88

זה ממש לא היה קל, אבל האורחים הצליחו להתגבר על הצגה גדולה של אלכסיי שבד ורשמו העפלה שביעית ברציפות ו-14 ב-16 השנים האחרונות לפיינל פור, הישג חסר תקדים בכדורסל האירופי. צסק"א תפסה פיקוד כבר ברבע הראשון, אותו סיימה ביתרון שבע נקודות, אבל למרות שברבע השני כבר הוליכה בפלוס 15 היא ראתה את היריבה העירונית שלה חוזרת לעניינים בראשות שבד המפלצתי (36 נקודות, 8 מ-12 לשלוש, שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים). הפער הלך והתקזז ושתי שלשות רצופות של סרגיי מוניה ושל שבד העבירו את היתרון למארחת. סרחיו רודריגס שמר על קור רוח ואיזן מהקו, אנתוני גיל דייק רק ב-1 מ-2 וקורי היגינס קלע את סל הניצחון.

חימקי הצליחה להטריד את הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון הרבה יותר מהצפוי, כשהיא מנצלת את היעדרותם של ננדו דה קולו וקייל היינס, אבל לבסוף הודחה בצורה מאכזבת. גיל אכזב וסיים רק עם שבע נקודות, בעוד מן העבר השני היגינס סיים עם 20 וקיבל עזרה מאנדריי וורונטסביץ' (15) ורודריגס (14).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
היה שם ברגע האמת. דונצ'יץ'/GettyImages

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 82:89

היריבה של צסק"א בפיינל פור תהיה ריאל לאחר משחק נהדר שלה, ולמרות ניסיון קאמבק של היוונים ברבע האחרון. אחרי רבע ראשון צמוד, ההתקפה של הבלאנקוס הרימה הילוך והמטירה 31 נקודות בעשר דקות על הקבוצה של צ'אבי פסקוואל, בדרך ליתרון מבטיח מאוד של 16 הפרש בהפסקה. ברבע השלישי ההפרש צמח כבר ל-22, בזכות דקות טובות מאוד של לוקה דונצ'יץ', אבל אז פאו החלה לחזור למשחק. בדקות הסיום האורחים כבר התקרבו לפער של שלוש נקודות בלבד, אבל דונצ'יץ' היה במקום כדי לצלוף מחוץ לקשת ולסגור עניין. הסלובני הוביל את הקבוצה שלו עם 17 נקודות (4 מ-8 לשלוש) וסרחיו יול המשיך לחזור לעצמו עם 11. כריס סינגלטון (21) וניק קלאתיס (18) היו טובים מאוד אבל זה לא הספיק, ובהתחשב באיומים של הנשיא השנוי במחלוקת דמיטריס ינאקופולוס - ייתכן שזו הייתה הופעת הפרידה של פנאתינייקוס מהמפעל לפני מעבר לליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully