וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' מצדיע לשאראס: "הוא מאמן מדהים, ז'לגיריס עשתה הישג עצום"

גם מאמן פנר מצטרף לשבחים למאמן ז'לגיריס, אותו יפגוש בפיינל פור: "אף אחד לא האמין שזה יכול לקרות". שאראס הזיל דמעה ונתן שואו במסיבת העיתונאים: "אני נמצא באחד המועדונים הטובים בעולם"

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקבצ'יוס עם קווין פאנגוס. GettyImages
יישאר או יעזוב? שאראס עם קווין פאנגוס אחרי ההעפלה/GettyImages

צהלות וחגיגות אל תוך הלילה בליטא בעקבות ההעפלה של ז'לגיריס קובנה אמש (חמישי) לפיינל פור היורוליג לראשונה אחרי 19 שנה. הקבוצה הממושמעת והעיקשת של שרונאס יאסיקביצ'יוס השלימה אמש ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר על אולימפיאקוס עם 91:101 ביתי, ובחצי הגמר מצפה לה ולמאמנה מצ' אפ מעניין מול פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ', שאף הם הבטיחו אמש את מקומם בפיינל פור.

שאראס נראה נרגש במיוחד מההישג, ובשניות הסיום של המשחק הוא צולם מזיל דמעות של אושר על הספסל. גם במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק המאמן נתן שואו, ומיד עם כניסתו אמר לכל התקשורת בחיוך רחב: "אל תשכחו את הרגע הזה גם בעוד שנה, כשכולכם תגידו 'תעיפו את הטיפש הזה מכאן'".

בליטא פירשו את הבדיחה כהודעה על הישארות לעונה נוספת בז'לגיריס, למרות שהעניין בשאראס מצד קבוצות העל של היבשת הולך וגובר. שאראס הסביר לאחר מכן ש"אני עדיין לא יודע מה יקרה איתי, אבל גם אם אני אעזוב או שכמה שחקנים יעזבו, אנחנו רק ברגים קטנים במערכת".

עוד בנושא

שאראס מול אוברדוביץ' ראש בראש: ז'לגיריס ופנרבחצ'ה עלו לפיינל פור
הערב בפלייאוף היורוליג: הופעת הפרידה של פנאתינייקוס מהמפעל?

שחקני ז'לגיריס קובנה חוגגים העפלה לפיינל פור. GettyImages
הישג נפלא. שחקני ז'לגיריס חוגגים/GettyImages

שאראס נשא נאום נרגש ואמר ש"במשך המון שנים אני האוהד מספר 1 של ז'לגיריס. אוהב את הקבוצה הזאת עד המוות. אהבתי הרבה ערים ששיחקתי בהן, אבל את ז'לגיריס אני אוהב יותר מהכל. ואתם יודעים, כשמדובר באהבה הראשונה, הדברים תמיד מסובכים".

המאמן שיבח את הנהלת ז'לגיריס ואמר: "יש לנו את אחת הקבוצות הטובות באירופה, ובטח שיש לנו את אחד הארגונים הטובים בעולם כולו. מהראשון ועד האחרון, יש לנו הנהלה נפלאה והכל כאן רק הולך וצומח מדי יום".

בחצי הגמר, כאמור, שאראס ייאלץ להתמודד עם מי שנחשב לאביו הרוחני, לפחות בכל הקשור לאימון - ז'ליקו אוברדוביץ'. השועל הסרבי שיבח אמש את ז'לגיריס ושאראס ואמר ש"הוא מאמן מדהים שעשה הישג מדהים. שאראס חבר קרוב שלי ואני מאושר בשבילו. אף אחד לא ציפה שז'לגיריס תגיע כל כך רחוק, אבל כשיש כימיה טובה עם השחקנים ואתה עושה עבודה מצוינת, אפשר להשיג הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully