וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מול אוברדוביץ' ראש בראש: ז'לגיריס ופנרבחצ'ה עלו לפיינל פור

סיפור הסינדרלה של ז'לגיריס נמשך עם 91:101 ביתי מול אולימפיאקוס שהבטיח מקום בארבע הגדולות של אירופה לראשונה מאז 1999. פיינל פור רביעי רצוף לפנר אחרי 83:92 על באסקוניה

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס חוגג העפלה לפיינל פור. GettyImages
הסינדרלה של אירופה. שאראס בטירוף/GettyImages

קרב לוהט בפיינל פור היורוליג: ז'לגיריס של שרונאס יאסיקיבצ'יוס ופנרבחצ'ה של ז'ליקו אוברדוביץ' העפילו הערב (חמישי) לשלב ארבע הגדולות, אחרי ניצחונות על אולימפיאקוס ובאסקוניה בהתאמה. מחר עשוי להיקבע גם המשחק השני של הפיינל פור, אם צסק"א מוסקבה וריאל מדריד ישלימו 1:3 על חימקי ופנאתינייקוס.

שחקני ז'לגיריס קובנה קווין פאנגוס, אנטנאס קבאליאוסקאס חוגגים העפלה לפיינל פור. GettyImages
מי היה מאמין? פאנגוס חוגג עם אוהדי ז'לגיריס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס 91:101 (ז'לגיריס השלימה 1:3 בסדרה)

מה תגידו על ז'לגיריס קובנה? הקבוצה שאף לא ספר ולא לקח אותה בחשבון הפכה לראשונה שמעפילה לפיינל פור לראשונה במתכונתו הנוכחית של המפעל, ועוד איך העפילה. אחרי שגנבה את הביתיות ומחצה את היוונים 60:80 במשחק הקודם, הליטאים לא הביטו לאחור ושוב השפילו את ואסיליס ספאנוליס וחבריו שנראו פשוט חסרי אונים מול המכונה של שאראס והאנרגיה באולם בקובנה, כשגם חסרונו של יורגוס פרינטזיס הפצוע לא מהווה תירוץ לתצוגת נפל שכזו. רגע השבירה של אולימפיאקוס הגיע באמצע הרבע השני, כאשר במצב של 27:29 בלבד למקומיים, הם טסו לריצת 2:17 ועלו ליתרון דו ספרתי בדרך ל-15:28 מוחץ ברבע. היתרון רק תפח ברבע השלישי והגיע כבר ל-22 הפרש. היוונים פתחו חזק את הרבע הרביעי עם 5:15 והצליחו לצמק את הפיגור ל-12 הפרש. ספאנוליס עוד צימק ל-93:86 פחות מדקה לסיום, אבל 40 שניות לסוף השופטים הדביקו בלתי ספורטיבית מפוקפקת לפפאניקולאו ולמעשה חיסלו את היוונים שסיימו את העונה האירופית שלהם עם מפח נפש.

אדגאראס אולאנובס הצטיין עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. קווין פאנגוס המנהיג והכוכב של הקבוצה הזו הוסיף 21 נקודות עם 4 מ-6 מהשדה ו-4 אסיסטים. ואסיליס ספאנוליס ניסה לסחוב את הקבוצה על גבו בדקות האחרונות עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים אבל גם רשם חמישה איבודים וראה העונה הזו חומקת לו בין הידיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני פנרבחצ'ה לואיג'י דאטומה, ג'יימס ננאלי, מרקו גודוריץ' חוגגים. GettyImages
פיינל פור רביעי ברציפות. שחקני פנר חוגגים/GettyImages

באסקוניה - פנרבחצ'ה 92:83 (פנר השלימה 1:3 בסדרה)

זה לקח זמן, בדרך לשם נדרשה תקופת התאקלמות רצינית, אבל בסופו של דבר המאמן המעוטר בכדורסל האירופי הפך עוד קבוצה לאימפריה של ממש, כפי שמוכיח הנתון הבא: פנרבחצ'ה עולה לפיינל פור בפעם הרביעית ברציפות. גם הפעם הוא עשה זאת עם התעלות בדיוק ברגע הנכון, במשחק חוץ לחוץ ומתוח, באווירה נפלאה בפרננדו בואסה ארנה.

פנר דאגה לעשות את זה קל יותר מכפי שציפו: אחרי רבע ראשון בשליטה שלה שהסתיים ביתרון שש "בלבד", פנר רצה 13:23 ברבע השני ופתחה פער בלתי מחיק שבשיאו הגיע ל-19. גם כשבאסקוניה עשתה קולות של קאמבק ניקולו מלי (21 נקודות) ומרקו גודוריץ' (20) המצוינים דאגו להשקיט אותם. פרט לשניים הללו, בלטו לטובה עם ניקולה קאליניץ' עם 13 וקוסטאס סלוקאס שאמנם קלע רק 5 נקודות, אבל ניהל את המשחק נהדר, שלט בקצב וחילק 8 אסיסטים.

מנגד, באסקוניה מסיימת עונה מלאת תהפוכות עם הדחה מאכזבת, אבל מול המאסטר של היבשת על הקווים זה נראה לגיטימי לחלוטין. וינסן פורייה היה נקודת האור של המפסידה עם 14 ו-5 ריבאונדים, רודריג בובואה הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully