וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מדווחים: גוברים הסיכויים שלברון ג'יימס יעבור לפילדלפיה

על פי דיווחים, הסיקסרס "מאמינים יותר ויותר" שיוכלו לצרף את ג'יימס, שבינתיים הולך ומתרחק מהישארות בקליבלנד. בלאט נפגש עם הניקס שהתרשמו דווקא מבודנהולצר, וגם: יאניס מוכן למשחק 7

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
ראיון שני על ידי ראשי הניקס. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט נפגש ביממה האחרונה עם ראשי ניו יורק ניקס. על פי מארק ברמן מ"ניו יורק פוסט", הנשיא סטיב מילס והג'נרל מנג'ר סקוט פרי טסו לאירופה על מנת לראיין את אלוף היורוקאפ הטרי, איתו נפגשו גם ב-2016, לפני שמינו את ג'ף הורנסק. כמו כן, ניצלו השניים את הביקור באירופה על מנת לבצע סקאוטינג אחר כוכבה הצעיר של ריאל מדריד, לוקה דונצ'יץ'.

אלא שבלאט, כידוע, הוא אחד ממועמדים רבים שכבר התראיינו לתפקיד. אחד מהם הוא מייק בודנהולצר, שסיים את תפקידו באטלנטה ועל פי גורמים ב-NBA, "הותיר רושם חזק" על ראשי הניקס. מי שנבחר למאמן השנה ב-2015 כבר הביע את רצונו לאמן בניו יורק.

* שאלה קצת יותר גדולה מזהות המאמן הבא של הניקס היא לאן, אם בכלל, יעבור לברון ג'יימס בקיץ. פילדלפיה, יוסטון והלייקרס הוזכר כמועמדות העיקריות לפתות את הכדורסלן הטוב בתבל, אבל על פי העיתונאי הוותיק מארק סטיין, דווקא לראשונה יש את הסיכויים הטובים ביותר.

"אני שומע לחשושים בליגה על כך שפילי מאמינה יותר ויותר בכך שתוכל לצרף את לברון", כתב. "מאחורי הקלעים יש כבר דיבור חזק על זה. אם מה שחשוב ללברון זה להתחרות על האליפות, וממה שאני מבין זה מה שמניע את לברון כרגע יותר מאשר שיקולים משפחתיים, אז קליבלנד זה כבר לא המקום בשבילו. אין להם את הכלים כדי להיות קונטנדרית, וגם לא את היציבות הכלכלית. לסיקסרס, לעומת זאת, יש שני סופרסטארים בהתהוות וצוות מסייע מצוין סביבם".

* עוד ברחבי הליגה: ג'יי בי ביקרסטאף, שנכנס לנעליו של דייויד פיזדייל ואימן את ממפיס ב-63 המשחקים האחרונים, יקבל חוזה לשלוש שנים נוספות מהגריזליס, כך על פי ESPN.

עוד בנושא:

מילווקי כפתה על בוסטון משחק שביעי ומכריע עם ניצחון 86:97 בבית
גולדן סטייט מאשרת: סטף קרי עשוי לחזור במשחק 1 מול ניו אורלינס
הולידיי אין: על הפריחה המחודשת של כוכב ניו אורלינס פליקנס ג'רו הולידיי

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מטביע. AP
ועכשיו, לדבר האמיתי. יאניס/AP

עם הגב אל הקיר, הצליחה מילווקי לנצח 86:97 את בוסטון ולכפות משחק 7. גיבור הלילה היה יאניס אנטטוקומפו, שספג ביקורות על יכולתו במשחק 5, וסיפק הפעם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים. "בסופו של דבר הכל היה עניין של רצון", אמר בסיום. "ניסיתי לעשות מהלכים, ניסיתי להיות אגרסיבי. זה גדול. התבגרנו כקבוצה, ומצפה לנו הזדמנות גדולה".

המאמן ג'ו פראנטי, שנכנס לנעליו של ג'ייסון קיד, הוסיף: "בדיוק בשביל זה אנחנו עובדים. צריך לנצל את הרגע הזה, לשחק כקבוצה, ולנסות לנצח את משחק 7". כריס מידלטון סיכם: "השגנו זריקות מצוינות לכל אורך הסדרה, העניין הוא לקלוע אותן".

מנגד, בראד סטיבנס הודה: "היינו אדישים ולא כל כך טובים. ברור שהמהירות והאורך שלהם השפיעו עלינו. הם היו מהירים מאיתנו כל הערב, מה שאפשר לראות בבירור בפערי הריבאונדים" - 48 לבאקס, 39 לסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully