וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי כפתה על בוסטון משחק שביעי ומכריע עם ניצחון 86:97 בבית

אחרי תצוגה פושרת במשחק 5, הגריק פריק התעלה עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, סידר לבאקס ניצחון 86:97 ודחה את ההכרעה למשחק המכריע בבוסטון. 22 של ג'ייסון טייטום לא הושיעו את הסלטיקס

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מטביע. AP
למי קראתם רכרוכי? יאניס מטביע/AP

משחק 7 ראשון בפלייאוף: מילווקי כפתה הלילה (בין חמישי לשישי) משחק מכריע על כל הקופה מול בוסטון, אחרי שניצחה אותה 86:97 וקבעה 3:3 בסדרה.

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום נשמר על ידי כריס מידלטון, מילווקי באקס. GettyImages
נקודת האור של בוסטון. ג'ייסון טייטום/GettyImages

מילווקי (7) - בוסטון (2) 86:97 (הבאקס השוו את הסדרה ל-3:3)

המספר הנוסף: המתכון לניצחון של הבאקס הלילה - ריצה, וכמה שיותר. יאניס וחבריו קלעו לא פחות מ-34 נקודות בהתקפות מעבר, הכי הרבה מצד קבוצה כלשהי בפלייאוף עד כה, בעוד הסלטיקס הסתפקו ב-6 בלבד.

יאניס אנטטוקומפו שמע את הרינונים על חוסר המעורבות והמנהיגות שהפגין במשחק 5 בו לקח 10 זריקות בלבד מהשדה, וסיפק תשובה מוחצת שבמספרים נראית ככה: 31 נקודות (13 מ-23 מהשדה), 14 ריבאונדים, 4 אסיסטים ומדד פלוס/מינוס 17+, הכי גבוה בקבוצה. הגריק פריק היה שם ברגעים המכריעים כדי לוודא שהסלטיקס לא חוזרים ומאיימים על הניצחון בצורה ממשית, אחרי שקיזזו את היתרון של הבאקס לשתי נקודות בלבד, שש דקות לסיום. החל מאותה נקודה יאניס קלע 8 נקודות רצופות, ומשם נסללה הדרך למשחק שביעי ומכריע, בו ינסה שוב להפגין את אותה דומיננטיות ואגרסיביות.

מנגד, בוסטון סבלה מיום התקפי חלש למדי. היא דייקה ב-28 אחוזים בלבד מחוץ לקשת וב-37 אחוזים מהשדה, ונוסף על כך סבלה גם מנחיתות בריבאונד (39 לעומת 48). הרוקי ג'ייסון טייטום הראה עצבים מברזל ולמשך פרקים ארוכים במשחק היה היחיד שתפקד, אבל גם המשחק המצוין שלו, אותו סיים עם 22 נקודות, לא הספיק. טרי רוז'יר הוסיף 16, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למפסידה, ג'יילן בראון תרם 14 ו-5 ריבאונדים, כשמנגד מלקולם ברוגדון וכריס מידלטון סייעו ליאניס עם 16 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מילווקי באקס אריק בלדסו, מלקולם ברוגדון חוגגים. GettyImages
ועכשיו: משחק על כל הקופה. בלדסו וברוגדון חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully