וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מאשרת: סטף קרי עשוי לחזור במשחק 1 מול ניו אורלינס

חדשות טובות לאלופה: הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס מודה שקצב ההתאוששות של הכוכב הפצוע משביע רצון ויתכן שיחזור בזמן לפתיחת חצי הגמר האזורי. ג'יי בי ביקרסטאף יאמן את ממפיס בעונה הבאה

סטפן קרי. GettyImages
יחזור בזמן? סטף קרי/GettyImages

סדרה אחת בלבד כבר נקבעה בחצאי הגמר האזוריים ב-NBA, ובעוד שפילדלפיה ויוסטון שכבר עלו לשלב הבא וממתינות לגלות את זהות יריבתן, גולדן סטייט וניו אורלינס מעלות הילוך לקראת משחק 1 ביניהן, כבר בעוד יומיים.

שאלת השאלות היא מתי, אם בכלל, יעמוד סטף קרי הפצוע לרשות סטיב קר. כוכב האלופה נעדר מאז תחילת חודש מרץ בשל פציעה ולמרות שקצב ההתאוששות שלו משביע רצון, מועד חזרתו עדיין מעורפל. הערב (חמישי) הסיר ג'נרל מנג'ר הווריירס בוב מאיירס חלק מהערפל, כשהודה ש"הקאמבק שלו הולך ומתקרב. אני לא יודע להגיד באחוזים אם הוא יחזור בזמן למשחק 1, אבל הייתי אומר שהאפשרות שישחק בהחלט לא מופרכת".

ב-ESPN דווח שהערכת מצב מחודשת בנוגע למצבו של קרי תתבצע ביום שישי, וכדי שיחזור כבר במשחק 1 הוא אמור עד אז לקחת חלק בתרגולי חמש-על-חמש באימונים. אם לא יעשה זאת, הווריירס לא יתנו לו אור ירוק לחזור.

עוד בנושא

סיפור הפלייאוף: הפריחה המחודשת של ג'רו הולידיי בניו אורלינס
"ביקשתי שפשוט יתנו לי את הכדור": לברון חוגג, אינדיאנה קופחה?

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. AP
איך הוא יתמודד עם דאבל טים? דוראנט/AP

כך או כך, גם אם לא יחזור למשחק 1, קווין דוראנט לא חושש מתשומת הלב המיוחדת שהפליקנס צפויים להקדיש לו. אלווין ג'נטרי רמז שבתרחיש כזה הוא עשוי לשלוח שמירה כפולה על KD, והפורוורד הגיב לכך: "אם ככה, אז פשוט אוותר על הכדור ואמצא דרכים אחרות לקלוע. אתן לחבריי לקבוצה להשתלט על המשחק ואעשה נזק גם בלי הכדור".

דריימונד גרין כבר הצהיר ש"סטף הוא הלב של הקבוצה, הוא המרכז של כל דבר שאנחנו עושים", אבל הוסיף: "אנחנו חייבים למצוא דרך לשחק בלעדיו. אפשר לעשות את זה".

עוד ב-NBA: ממפיס גריזליס ככל הנראה מצאה מאמן לעונה הבאה, ובאופן מפתיע מדובר בג'יי בי ביקרסטאף, שקודם מעוזר למאמן ראשי אחרי פיטוריו של דייויד פיזדייל והוגדר עד הערב כמאמן זמני. ביקרסטאף, בן 39, שימש בעבר כמאמן ראשי באופן זמני של יוסטון, אחרי פיטורי קווין מקהייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully