וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונדו דפורטיבו": אנדרס אינייסטה יודיע בשישי על פרידה מברצלונה

סוף עידן בבלאוגרנה: האתר הקטלאני טוען כי הקשר הוותיק יכנס מסיבת עיתונאים, בה יאשר את השמועות לפיהן הוא עוזב את המועדון היחיד בו שיחק עד כה. הקבוצה תיפרד ממנו במחזור הסיום

צילום מסך

ברצלונה ועולם הכדורגל כולו מתכוננים כבר תקופה ארוכה לסופו של עידן - הרגע בו אנדרס אינייסטה יעזוב את קבוצת נעוריו. בתחילה היה מדובר בשמועות בלבד, אך עם הזמן הודו הקטלאנים והקשר בעצמו שאפשרות הפרידה ממשית ביותר, ורבים האמינו שהודעה רשמית בנושא תצא מפיו בסיום משחק גמר הגביע בשבוע שעבר. בסופו של דבר הוא הסתפק בלספר על החלטה שהבשילה בתוכו במהלך העונה, עליה יודע בקרוב, וב'מונדו דפורטיבו' מדווחים שמחר (שישי) זה יקרה - אינייסטה יכנס מסיבת עיתונאים ויסיר את המסתורין מעל החלטתו.

אינייסטה חתם רק באוקטובר האחרון על חוזה לכל החיים - ראשון מסוגו בברצלונה - אך על פי אותו חוזה ההחלטה שלו האם להמשיך צריכה להתקבל עד ה-30 באפריל. הוא צפוי לחתום לשלוש שנים בקבוצה מהליגה הסינית, למרות עניין רב גם ממספר קבוצות באירופה, כולל מנצ'סטר סיטי שם יכול היה להתאחד עם פפ גווארדיולה.

על פי הדיווח, ברצלונה כבר החליטה לערוך אירוע פרידה מאחד מגדולי שחקניה במחזור האחרון של העונה - משחק ביתי מול ריאל סוסיאדד ב-19 או ב-20 במאי. הבלאוגרנה מתכננים לתת לאינייסטה להניף לבדו את גביע האליפות (שתהיה התשיעית שלו בקריירה), ולאחר מכן הוא ייפרד מאוהדי הקבוצה ויגיד מספר מילים מכר הדשא.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו הפך לשיאן הניצחונות, זידאן: "אסנסיו מדהים"
רוברטו קרלוס משופר: מרסלו יהפוך לגדול המגנים השמאליים של ריאל מדריד?
ליברפול אישרה: אוקסלייד צ'מברליין גמר את העונה ויחמיץ את המונדיאל

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
ברצלונה תצטרך להתרגל לחיים ללא אינייסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully