וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הפך לשיאן הניצחונות, זידאן: "אסנסיו מדהים"

כוכב ריאל מדריד לא בעט למסגרת וקטע רצף של 11 כיבושים רצופים בצ'מפיונס, אך בכל זאת עקף את קסיאס. ראמוס עקץ את מוריניו, הגן על זידאן והחמיא לאינייסטה. מולר: "היינו נאיביים"

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם מרסלו. רויטרס
מתקרבת לגמר שלישי רצוף. ריאל חוגגת/רויטרס

ריאל מדריד עשתה זאת שוב. אלופת אירופה בשנתיים האחרונות מצאה עצמה בפיגור 1:0 במינכן אמש (רביעי), אך התעשתה בדיוק בזמן, הפכה ל-1:2, והשיגה מקדמה אדירה לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות מול באיירן בשבוע הבא, בסנטיאגו ברנבאו. יוזואה קימיש תפס את קיילור נבאס לא מוכן (28), אך מרסלו השווה (45) ומרקו אסנסיו הפך. אם ההפסד לא מספיק, הרי שהבווארים בצרות גם בשל פציעותיהם של אריאן רובן וג'רום בואטנג, שהוחלפו עוד במחצית הראשונה.

עוד בנושא:

חצי גמר ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה את באיירן מינכן 1:2

מספרי המשחק

* ריאל מדריד ניצחה את באיירן מינכן בפעם השישית ברציפות. אף קבוצה אחרת בהיסטוריה לא עשתה זאת לבווארים.

* כריסטיאנו רונאלדו לא בעט למסגרת בליגת האלופות, לראשונה מאז פברואר 2017 (16 משחקים).

* לאחר 11 משחקים רצופים, CR7 לא כבש בליגת האלופות.

* לוקאס ואסקס פתח שמונה פעמים במדי ליגת האלופות. ריאל מדריד לא הפסידה אף לא אחד מהם.

* מרסלו כבש ב-33 משחקים שונים במדי ריאל מדריד. ב-32 מתוכם הבלאנקוס ניצחו.

* מרסלו כבש את שערו השלישי העונה בליגת האלופות - כמו שהיו לו בשש העונות הקודמות, במשותף.

* מרסלו אוהב את שלב הנוקאאוט העונה. הוא כבש גם מול פריס סן ז'רמן ויובנטוס.

* לברזילאי יש שמונה שערים בליגת האלופות - אחד בלבד בשלב הבתים, שבעה בשלבי הנוקאאוט (אחד יותר מסרחיו ראמוס ודני אלבס, שהחזיקו בשיא).

* יוזואה קימיש היה מעורב בשישה שערי אלופות העונה (שלושה שערים, שלושה בישולים).

* כריסטיאנו רונאלדו רשם את משחקו ה-151 בליגת האלופות - שווה ערך לצ'אבי שבמקום השני בכל הזמנים. רק לאיקר קסיאס יש יותר הופעות (167).

* שלושת שערי האלופות האחרונים של מרקו אסנסיו הגיעו כשעלה מהספסל.

* השער של קימיש היה שער האלופות ה-100 שבאיירן כבשה תחת יופ היינקס.

* בגיל 23 ו-76 יום, קימיש הוא שחקן באיירן הצעיר ביותר שכובש בחצי גמר האלופות.

* מתוך ארבעת שעריו בליגת האלופות, אסנסיו כבש אחד ברבע הגמר, אחד בחצי הגמר ואחד בגמר.

* הבלאנקוס השווה את השיא של ברצלונה, עם 306 ניצחונות באירופה.

* על הדרך, השיגו את ניצחונם ה-150 בליגת האלופות - יותר מכל קבוצה אחרת.

* כריסטיאנו רונאלדו השיג את ניצחונו ה-96 בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה (ואחד יותר מאיקר קסיאס).

עוד באותו נושא

חצי גמר ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את באיירן מינכן בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד מרסלו. רויטרס
לפני ראמוס ואלבס. מרסלו/רויטרס

התגובות

זינדין זידאן אמר בסיום: "סבלנו ונאבקנו, אבל בסוף השגנו תוצאה חשובה. אי אפשר לשחק בליגת האלופות בלי לסבול. חבל שאיבדנו את איסקו, אני מקווה שזה לא רציני, אבל מרקו נכנס ועשה שינוי. הוא מדהים. הוא עשה את השינוי, אני מרוצה מאוד ממנו ומחבריו לקבוצה. אני שמח שמרסלו משחק עבורנו, ולא רק מבחינת השערים, הוא יכול לעשות את ההבדל בכל רגע". זיזו ציין גם את לוקאס ואסקס: "היה לו משחק מצוין, הוא עבד קשה וביחד עם מודריץ' עצר את ריברי, שהיה טוב מאוד".

הקפטן סרחיו ראמוס סיכם: "ידענו מה מחכה לנו. שיחקנו באצטדיון נהדר וסיפקנו משחק נהדר. אנשים מצפים שננצח 0:3, אבל זה קשה מאוד, פגשנו יריבה מצוינת ועשינו צעד גדול אל עבר הגמר. עכשיו נצטרך לסיים את העבודה בבית". הבלם אף החמיא ללוקאס ואסקס ("שיחק נהדר והיה צריך להתמודד עם פרנק ריברי, אחד השחקנים הטובים בעולם), ולמרקו אסנסיו ("הוא מפתח עבורנו").

ראמוס הגן על זינדין זידאן, שספג לא מעט ביקורות במשך העונה בעיקר לנוכח התוצאות בליגה הספרדית, ושלח עקיצה מרומזת לעבר ז'וזה מוריניו. "כשאתה מאמן ריאל מדריד תמיד בוחנים אותך", אמר, "הייתי פה שבע שנים ולא זכיתי בליגת האלופות, וחלק מהמאמנים שהיו אפילו לא ספגו ביקורות. כשזיזו צריך להמר, הוא מהמר, כי הוא הבוס. אנחנו שמחים לתת לו להוביל את הספינה".

לסיום, הוא אמר על אנדרס אינייסטה: "הוא היה זוכה בשני כדורי הזהב אם היו קוראים לו אנדרסיניו. אולי זו אשמתנו. התקשורת הספרדית לא מעריכה מספיק את המקומיים".

מרקו אסנסיו עצמו הוסיף: "השער שלי היה חשוב, יש לנו יתרון קטן אבל הגומלין יהיה לא פחות קשה. באיירן חזקה מאוד. אני שמח לקבל מחמאות, זה אומר שאני עושה את עבודתי היטב".

לוקאס ואסקס אמר: "ידענו שיהיה קשה, באיירן ברמה גבוהה מאוד והמשחקים הללו מוכרעים על הפרטים הקטנים. עדיין נותרו 90 דקות, באיירן הקשתה עלינו מאוד בשנה שעברה. ננסה לתת משחק מצוין ולהעפיל לגמר".

בצד המפסיד, תומאס מולר היה מתוסכל: "אם מסתכלים על המשחק, היינו נאיביים מדי. לא הצלחנו לעשות מה שעשינו בשבועות האחרונים, שזה לנצל את המצבים שלנו. היינו יכולים להשיג תוצאה הרבה יותר טובה. השער השני היה מטעות אישית, הראשון היה מוזר, ובסוף לא הצלחנו להבקיע בעצמנו. עדיין נותר הרבה לעשות בגומלין, זה לא הוכרע".

יופ היינקס הודה: "חייבים להתמודד גם עם מפלות, ברמה כל כך גבוהה אסור לעשות טעויות כאלה בהגנה, וחייבים להיות מדויקים יותר כשמגיעים להזדמנויות. מה היה חסר לנו? לא הבקענו, היה קשה לאבד את רובן ובואטנג, ואפשרנו להם שער מטופש לפני ההפסקה, למעשה, שני השערים היו מתנות. עוד לא הרמנו ידיים, נותרו עוד 90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully