וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול אישרה: אוקסלייד צ'מברליין גמר את העונה ויחמיץ את המונדיאל

הקשר שנפצע בצורה קשה בברכו במהלך הניצחון על רומא בליגת האלופות ייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה: "אני שבור, אך יודע שלליברפול יש את מה שנדרש כדי לעשות העונה משהו מיוחד בליגת האלופות"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול חגגה אומנם ביום שלישי 2:5 ענק על רומא במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, אך בצל החגיגות נשכחה הפציעה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין שהיום (רביעי) נודע שהוא ייאלץ להיעדר לא רק עד סוף העונה, אלא גם לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת אנגליה במונדיאל שייפתח בעוד פחות מחודשיים.

עוד בנושא:

אי אפשר להסתיר את החיוך: על המופע של סלאח וליברפול נגד רומא
אוהד ליברפול נאבק על חייו, שני איטלקים נעצרו בחשד לניסיון רצח

שחקן ליברפול אלכס אוקסלייד צ'מברליין. רויטרס
פציעה אכזרית בתזמון נורא. אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

כזכור, אוקסלייד הוחלף על ידי ג'ורג'יו ווינאלדום בדקה ה-18 של המשחק אחרי שנחת לא טוב על ברכו. הקשר בן ה-24 יעבור בדיקות רפואיות נוספות במועדון, שהוציא הודעה ובה נכתב כי "לשחקן אין זמן משוער לחזרה, אבל הוא יחל בתהליך שיקום בתקווה שהוא יוכל לחזור לשחק בעונה הבאה".

אוקסלייד צ'מברליין רשם 14 הופעות בהרכב הפותח של הקבוצה בליגה ובסיבוב הקודם של ליגת האלופות הוא הבקיע שער יפהפה בניצחון הביתי על מנצ'סטר סיטי. אוקסלייד יחסר גם לנבחרת אנגליה ולגארת' סאות'גייט, שראה איך השחקן חוזר לכושרו הטוב אחרי חצי עונה פחות מוצלח במדי ארסנל בשורותיה הוא שיחק בשש וחצי העונות האחרונות.

"אני שבור שספגתי את הפציעה הזאת בכזה שלב מכריע של העונה", כתב השחקן, "קורע לי את הלב שלא אוכל לשחק בהמשך הדרך של ליברפול בליגת האלופות, ובגביע העולמי עם ליברפול. אבל עכשיו כל שנותר לי זה לתמוך בבחורים ולעמוד לצדם. אני יודע שיש לנו את מה שנדרש כדי לעשות משהו מיוחד בטורניר. אתן הכל כדי לחזור מהר ככל שניתן. עם זאת, הכל מחוויר בהשוואה לאיך שמרגישה המשפחה של אוהד ליברפול שנפגע לפני המשחק אתמול. מחשבותיי עמו. תודה על כל התמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully