וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד ליברפול נאבק על חייו, שני איטלקים נעצרו בחשד לניסיון רצח

זעזוע במסריסייד אחרי יום מלא תקריות אלימות לפני המשחק בין ליברפול לרומא. עדי ראייה סיפרו שקבוצת איטלקים הגיעו חמושים בפטישים ותקפו, המועדון האנגלי: "אנחנו מזועזעים"

צילום מסך

שני אוהדים של רומא נעצרו אמש (שלישי) בחשד לניסיון רצח אחרי שתגרה אלימה בהם הם השתתפו, הותירה אוהד של ליברפול כשהוא במצב אנוש ונאבק על חייו.

התגרה התרחשה לפני המשחק בין ליברפול לרומא באנפילד (2:5 לליברפול). חבורה של איטלקים שלא היו לבושים בבגדים שמזהים אותם עם רומא, התפרצו ל"אלברט פאב" בסביבת האצטדיון במטרה למצוא שותפים לתגרה. חלק מהאנגלים שנכחו במקום לא נשארו חייבים ועד מהרה המצב התלקח.

עדי ראיה טענו שחלק מהאיטלקים נשאו פטישי ברזל - טענה שקיבלה משנה תוקף מאוחר יותר, כשהרשת הוצפה בתמונות שהוכיחו זאת. אחרים סיפרו שהאיטלקים תקפו עם חגורות והגיעו באופן מאורגן למדי, ששים אלי קרב.

עוד בנושא:

ליברפול הביסה את רומא 2:5 במשחק הראשון בחצי הגמר
עולם הכדורגל מצדיע למוחמד סלאח: "תנו לו את כדור הזהב"

אוהד של ליברפול אחרי שהותקף על ידי אוהדי רומא. צילום מסך
האוהד מוטל על הקרקע מחוסר הכרה/צילום מסך

אוהד של ליברפול, בן 53, הוכה קשות ונותר מחוסר הכרה. הוא קיבל טיפול חירום במקום והועבר לבית החולים, שם הגדירו את מצבו כאנוש. משטרת מרסיסייד דיווחה שהיא עצרה תשעה בני אדם בחשדות שונים, ביניהם שני איטלקים (בני 25 ו-26) שחשודים בניסיון רצח.

הקטטה הקשה הזו הייתה רק קצה הקרחון. לאורך היום התרחשו כמה אירועים אלימים נוספים במרכז העיר ליברפול, גם הם בהשתתפות איטלקים ואנגלים. בנוסף, אוהדים מקומיים עוררו מהומות בכמה מרחובות העיר והתעמתו עם כוחות משטרה.

מאוחר יותר ליברפול הוציאה הודעה רשמית: "אנחנו מזועזעים אחרי שאוהד של הקבוצה הותקף ונותר במצב אנוש לפני המשחק. המחשבות שלנו עם הקורבן ומשפחתו ברגעי הטראומה הללו. המועדון נמצא בקשר עם צוות בית החולים".

עוד באותו נושא

אי אפשר להסתיר את החיוך: על המופע של סלאח וליברפול נגד רומא

לכתבה המלאה
אוהד של רומא אוחז פטיש. צילום מסך
חמושים בפטישים. אוהדי רומא/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully